Kako je u misiji vraćanja imidža i rasta prihoda H&M odigrao na kartu Charli XCX… Ali, je li pogodio?

Autor: Nađa Irena Fišić , 12. siječanj 2025. u 22:00
Stotine obožavatelja Charli XCX okupile su se krajem godine na njujorškom Times Squareu uoči otvaranja velike nove trgovine švedskog modnog diva, na nastupu koji je također sponzorirao H&M. Nije, međutim, baš sasvim jasno koliko se njene zvjezdane prašine prosulo po brendu/Shutterstock

Švedskoj modnoj kući prodaja je počela stagnirati. Novi CEO odlučio je pokrenuti stvari, sniziti cijene, modernizirati trgovine i uložiti u marketing.

Članak će biti dostupan za:
11
SAT
:
43
MINUTA
:
48
SEKUNDA
Pretplatite se već danas i čitajte vijesti prije nego izađu u tiskanom izdanju Poslovnog dnevnika.
Pretplati se i uštedi

New Report

Close