Kad Bruce Willis, jedan od najpoznatijih akcijskih glumaca, koji je u svojim filmmovima prolazio sve i svašta, “umirao muški”, boreći se i s kudikamo jačim zlikovcima, ispije energetski napitak, učinak može biti samo – vraški dobar. Shvatili su to u mađarskoj kompaniji Hell Energy, proizvođaču istoimenoga brenda energetskih pića, kad su američku zvijezdu odlučili angažirati za novu promotivnu kammpanju koja je u jeku u pedesetak zemalja svijetu, među kojima i u Hrvatskoj. Posredstvom zagrebačke agencije Komunikacijski laboratorij za Poslovni dnevnik su prenijeli iskustva rada na setu s glumačkom ‘facom’ koja je radila ponajveće holivudske blockbustere.
NIJE KOMERCIJALNO PREVIŠE ISKORIŠTAVAN
“Snimali smo u New Yorku, Bruce je odmah ispio par limenki Energyja i odmah mu se svidjelo. Nije ga inače bilo lako navesti da pristane na našu kampanju. Pregovori s njegovim timom trajali su punih pola godine. Nismo htjeli komercijalnu sliku njega kakva je viđena puno puta u njegovim filmovima”, objašnjavaju PR direktorica Hell Energyja Eszter Anna Tóth i Péter Pantle, marketing direktor Hella. On je, kako opisuju, osobnost koja izvrsno odgovara vrijednostima ove robne marke, koja je i u Hrvatskoj dostupna u više okusa, a čija će konzumacija, očekuje se, porasti i ovoga ljeta u našoj zemlji, i na kontinentu i na obali. Hell drink su hrvatski potrošači ove godine proglasili i najboljim energetskim napitkom u izboru Odabrani proizvod godine. Bitna komponenta želje da upravo Bruce Willis bude protagonist novih reklama za Hell je činjenica da on, u komercijalnom smislu, i nije previše iskorištavan, kako kažu mađarski sugovornici, on reklamira vrlo malo proizvoda. Zamislili su da Willisa prikažu kao osobu koja je žedna i treba energetski poticaj.
OBOŽAVA GA PITI
“Onda dođe do hladnjaka i uzme Hell, ispije ga i čujemo njegov unutarnji monolog – “obično sam pio kavu, ali to je sad prošlost”. Time smo prenijeli poruku da mu Hell energy pomaže postići uspjeh, a uspjeh je zahvaljujući ovom napitku moguć svakome”, objašnjava PR direktorica kompanije. U završnom kadru, kao ‘točka na i’, Willis poručuje – ‘Što vam još treba? Meni je ovo dovoljno!’ Snimanje nije prolazilo bez poteškoća, unatoč dobro raspoloženu glumcu.
“Nije bilo jednostavno u Ameriku prevesti velike količine proizvoda, dva broda koja su prevozila dva velika hladnjaka pošla su u različito vrijeme i samo jedan je stigao po dogovorenom terminu, dio pošiljki stigao je i avionom tjedan prije snimanja, a i produkcijski tim u svojim je torbama na putu za New York nosio određene količine”, ističe Péter Pantl. Na setu je bilo 40-ak ljudi, a u produkciji ih je sudjelovalo ukupno stotinjak. Snimanje je trajalo tri dana, prvo sam proizvod, drugi dan s Bruceovim dvojnikom, kako bi se on sam mogao pripremiti idući dan na posao. Bilo je i snijega koji im je otežavao transport glumca helikopterom do studija.
“On je zaista bio profesionalan i uopće se nije ponašao kao kakav celebrity. Bio je fokusiran na posao i sve je redateljeve sugestije i opaske dobro primao nakon što su odgledali snimljeno.
“Kad se od njega tražilo da pokaže veći osmijeh, pa i treći put ga ponovi, spremno je uzvratio – dobit ćete ga! Mogao je na setu zahtijevati svašta, no jedino što je tražio bio je mali ‘green room’, soba samo za njega, uz vlastitog šminkera, stilista i frizera koji su stigli iz Los Angelesa. No, nerijetko nije ni uzimao stanku već je sa svima nama čavrljao”, prisjeća se Anna Tóth.
Mađarski producenti navode da ih je i glumčev menadžer, vidjevši da su malo nervozni, hrabrio govoreći da će im s Bruceom biti zabavno… Péter Pantl objasnit će i kako se pokazalo da Bruce Willis toliko voli energetska pića da je pio sve što mu je bilo predano. “Na kraju smo morali zamijeniti Hell soda-vodom da se ne predozira kofeinom”. A kad mu ga je, prilikom snimanja, ponestalo u hladnjaku, akcijski velikan samo je, pomalo u ljutnji, ali više šaleći se, ustvrdio: Gdje je, do vraga, moj Hell? (na engleskom – pakao).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu