Kada brend postane eponim – pasta za zube ili Kalodont ?

Autor: Poslovni dnevnik , 29. svibanj 2014. u 22:00
Kalodont u novom, osvježenom, izdanju/FOTOLIA

Nakon 20 godina Saponia na police dućana vratila najpoznatiju robnu marku oralne higijene u ovoj regiji.

Saponia ove godine obilježava jubilej  – 120 godina postojanja tvrtke. Priča o Saponiji je  priča  o   kvaliteti,  tehnološkim inovacijama, proizvodnom iskustvu  i znanju njenih stručnjaka, usmjerenih  na  stvaranje proizvoda koji generacijama  potrošača pomažu u održavanju osobne higijene i čistoće njihovih domova.

120 godina postojanja Saponia obilježava linijom proizvoda iznimnih kvalitativnih karakteristika i dizajna. Faks helizim, Ornel, Likvi , Arf , Nila i Kalodont objedinjeni u novu liniju proizvoda  izlaze na tržište  sa sugestivnom porukom "120 godina odani vrhunskoj čistoći".Dvadesetih godina prošlog stoljeća, u radionici Samuela Reinitza proizvedena je prva  Kalodont pjenušava pasta protiv zubnog kamenca sa okusom šumskih jagoda. Jačanjem svijesti o važnosti zdravih zuba, javljala se potreba za oralnom higijenom,  a asortiman je upotpunjen novim varijantama – Kalodont Extra i Kalodont s Fluorom.

O tome kolikim je intenzitetom brand Kalodont utjecao na potrošače i razvoj oralne higijene, govori i činjenica da je Kalodont s godinama postao eponim za paste za zube i to ne samo u Hrvatskoj već i na tržištima regije. Na ovim prostorima gotovo da i nema potrošača koji nije čuo za Kalodont paste za zube. Danas, nakon 20 godina legendarne Kalodont paste za zube ponovno su na tržištu! U 2012. godini donesena je odluka da se revitalizira brand Kalodont. Ideja vodilja za novi koncept Kalodont pasta za zube bio je upravo spoj tradicije i suvremenih dostignuća na području oralne higijene.  Timskim radom razvojnih i marketinških stručnjaka  Saponije  razvijene su nove i poboljšane formulacije Kalodont pasta za zube koristeći visokovrijedne aktivne sastojke i dugogodišnja znanja s područja oralne higijene.

Brojnim inovacijama  i ulaganjima brand je u potupunosti  usklađen s aktualnim trendovima u kategoriji pasta za zube te ima nove kvalitetne formulacije i novu atraktivnu ambalažu. Osnovni cilj bio je stvaranje jedinstvenog branda koji će dodatno osnažiti našu tržišnu poziciju na segmentu oralne higijene.  Nakon što su generacije imale izbor između tri varijante popularne paste, današnji Kalodont asortiman sastoji se od  15 različitih varijanti pasta za zube. Stoga i u 2014. godini Saponia nastavlja s inovacijama i planira niz novih  projekata kako bi Kalodont iznova potvrdio svoj status eponima za pastu za zube.  

Komentirajte prvi

New Report

Close