U svojoj posljednjoj televizijskoj kampanji, švedski UNICEF priznao je nešto što su mnogi, čini se, zaboravili: "Facebook lajkovi ne spašavaju živote". Video je na YouTubeu postao viralan u rekordnom roku, a njegov je glavni protagonist bolesni dječak Rahim koji ironično poručuje kako se ne brine za svoju egzistenciju zbog svekolike Facebook zajednice.
Njegova izjava rezultat je preokupacije mnogih organizacija i brandova s prikupljanjem lajkova. Švedski UNICEF poručuje kako "lajkanje" neće isporučiti cjepiva bolesnoj djeci.
Ostali oglasi prikazuju situacije u kojima mušterija u restoranu pokušava platiti ručak lajkovima ili pak "palcem gore" platiti novi džemper.
"Cjepiva se ne kupuju lajkovima. Donirajte UNICEF-u novac kako biste spasili dječje živote", poručuju u oglasu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu