Kad kreativne industrije udruže snage: Znate li što se dogodilo na Massimovom koncertu u Areni Zagreb?

Autor: Promo , 19. studeni 2021. u 09:55
Foto: Mario Poje

Uspješnom suradnjom potvrdili su snagu, ali i ukazali na veliki potencijal kreativnih i kulturnih industrija, jednog od ključnih generatora gospodarskog razvoja Hrvatske.

TOP RADIO, RTL i Aquarius Records s jednim od najvećih hrvatskih glazbenika Massimom okrenuli su novu stranicu povijesti kreativnih industrija u zemlji. Uspješnom suradnjom potvrdili su snagu, ali i ukazali na veliki potencijal kreativnih i kulturnih industrija, jednog od ključnih generatora gospodarskog razvoja Hrvatske.

Došlo je do velikog udruživanja propulzivnih sektora u Hrvatskoj, a rezultat toga je veličanstveni koncert Massima u Areni Zagreb, koji će ostaviti neizbrisiv trag na hrvatskoj kreativnoj i kulturnoj sceni.

“TOP RADIO od početka koristi inovativnost u svom poslovnom razvoju. Radio je važan segment kreativnih industrija i ponosni smo što pokrećemo trendove u Hrvatskoj i to posebno udruživanjem snaga s kreativcima iz ostalih sektora. Zajedničkim snagama stvaramo tu dodanu vrijednost zagrebačkom, ali i hrvatskom društvu. Veliki Massimov koncert u zagrebačkoj Areni savršen je primjer kako to izgleda kada se povežu kreativni sektori i vrhunski glazbenici. Jako smo sretni što smo baš s Massimom, koji je neiscrpni kreativac, ostvarili ovako veliki uspjeh”, rekao je Ivan Vukušić, poslovni direktor TOP RADIJA.

Projektna partnerstva jakih igrača iz različitih kreativnih sektora, osim što su važna za razvoj kulturnih vrijednosti i scene, doprinose i daljnjem jačanju uloga kreativnih predstavnika koji se opravdano pozicioniraju kao jedni od lidera nacionalnog gospodarstva. Kulturni i kreativni sektori čine 4,2 % ukupnog BDP-a Europske unije, a prema podacima Ekonomskog instituta Zagreb, njihov udio iznosio je 3,1% u domaćem BDP 2019. godine.

“RTL Hrvatska ističe važnost sinergije među sektorima koji stvaraju i razvijaju kulturnu industriju. Massimov spektakularni koncert u zagrebačkoj Areni najavio je neke nove i uspješne perspektive hrvatskih kreativnih industrija. RTL je kao audiovizualni medij nositelj inovativnih rješenja koja uspješno unaprjeđuju i jačaju domaću kreativnu produkciju, a udruživanje snaga s kolegama potvrdilo je kakav uspjeh nam može donijeti sinergija među sektorima. Najveći dokaz uspjeha i važnosti ovog projekta je gotovo 14 tisuća ljudi koji su uživali na Massimovom koncertu u Areni. Čast nam je što smo sudjelovali u stvaranju spektakla koji je podigao produkcijsku letvicu na najviši nivo. Sinergijom i suradnjom te izvanrednim Massimovim izvedbama, postigli smo rezultat na koji smo iznimno ponosni”, rekao je Marko Mitrović, zamjenik direktora Odjela prodaje RTL-a Hrvatska.

“Mislim da je povezivanje kreativnih industrija nužnost i vjerujem jedini oblik stvaranja nekih novih vrijednosti u skoroj budućnosti. Trijumf Massima u prepunoj zagrebačkoj Areni, ta količina emocija, ta raspjevana publika, vrhunska vizualna audioprodukcija – to je gotovo savršen prikaz kako suradnja kreativaca stvara dodanu vrijednost vrhunskim glazbenicima i Massimovoj oduvijek poznatoj sjajnoj vokalnoj interpretaciji. RTL, TOP RADIO, Aquarius Records – mislim da smo dokazali da zajedno možemo napraviti vrhunski proizvod”, rekao je Boris Horvat, direktor Aquarius Recordsa.

“TOP RADIO dom je kvalitetne glazbe, a naša misija je podržati naše fantastične glazbenike i vjerujem da to radimo na najbolji mogući način – ne riječima već djelima. Massimo, veliko ime hrvatske glazbene scene i šire, fenomenalnim nastupom u zagrebačkoj Areni ostavio je dubok trag ne samo na svoju publiku već i na samu hrvatsku kreativnu industriju. Uzajamnim podržavanjem činimo promjenu i nama s TOP RADIJA uistinu je čast što smo sudjelovali u jednom ovako velikom projektu”, rekao je Zvonimir Škrobo, glavni urednik TOP RADIJA.

“Imam samo lijepe i velike riječi kada pomislim na TOP RADIO, RTL i Aquarius Records. To kreativno povezivanje koje se dogodilo kod nas, ja ne znam je li se događalo ikada prije. Mislim da smo pokazali kako se to radi, kako se treba jedan koncert ozbiljno pripremati kada se kreativci udruže, kako to može izgledati. To smo pokazali jer je na koncertu bilo gotovo 14.000 ljudi. Kada su uspoređivali s nekim stranim, nedavno održanim koncertima s ovim, ljudi su rekli – ovo je bilo veliko. Drago mi je da su rekli da im je to bilo možda čak neko duhovno iskustvo. Dakle, jedna uspjela priča. Apsolutno sam za to, strašno mi je drago što sam zajedno s TOP RADIJOM, RTL-om i Aquarius Recordsom ispao u nekom smislu i pionir – to se nije događalo prije”, rekao je Massimo, poznati hrvatski glazbenik.

New Report

Close