Lokaliteti istarske vinarije Kabola smještene u Momjanu kraj Buja, bili su destinacija snimanja scena akcijske triler-komedije The Hitman's Wife's Bodyguard, u režiji Patricka Hughesa.
Holivudske glumačke zvijezde Salma Hayek, Samuel L. Jackson i Ryan Reynolds, snimale su scene za nastavak filmske uspješnice iz 2017. godine u vinogradima vinarije. Snimanje se odvijalo 15. travnja, a snimljene su dnevne i noćne scene na nekoliko lokaliteta oko prepoznatljive kamene stancije koja plijeni poglede od samog ulaza pa do panoramskog pogleda koji seže s jedna strane do Jadranskog mora, a s druge strane do Alpa i Dolomita.
"Iznimno smo sretni što je baš lokacija vinarije Kabola odabrana za snimanje filma The Hitman's Wife's Bodyguard, svaki detalj lokaliteta pomno sam osmišljavao godinama i kada vidim da je ta ljepota prepoznata od strane profesionalaca svjetske razine, znam da je sav taj trud imao smisla. Ovo je za mene veliko priznanje", istaknuo je Marino Markežić, vlasnik vinarije. Ovo nije prvo priznanje koje je vinarija Kabola dobila za svoj rad i ambijent. Naime, prije dvije se godine našla na listi Luxury Travel Guide, globalne platforme koja predstavlja ekskluzivnost svjetske turističke ponude.
Vinarija Kabola osvojila je nagradu u kategoriji Traditional Wine Maker of the Year, a vodič želi skrenuti pozornost na kompanije, ali i na male turističke bisere koji pružaju posjetiteljima luksuzan i jedinstven doživljaj. "Tome su doprinijela i vrhunska vina kojima svoj osobni potpis daje vlasnik vinarije Marino Markežić, ali i ljepota destinacije, promišljene strateške komunikacije, kvalitetan marketing i prezentacije brenda", naglasili su tada predstavnici Luxury Travel Guidea.
Također, ovo za Istrane nije bilo ni prvo snimanje jer su vinariju za snimanje spota odabrali i violončelisti 2Cellosa Stjepan Hauser i Luka Šulić. Oni su ondje prije dvije godine snimili video spot za glazbenu temu Love iz kultnoga filma Kum.
Spot je snimala MedVid produkcija iz Pule, režirali su ga braća Igor i Kristijan Burlović, a producent je bio Boris Plastić. Spot danas ima više od pet milijuna pregleda na Youtubeu. "Ono što mi primjenjujemo u razvoju brenda Kabola je brendiranje naše vinarije u smislu prezentiranja ljepote prirode, naše stancije, usluge tastinga koji nudimo. Sve je to dodatan sadržaj koji stvara cjelovitu sliku o brendu jer brend nisu samo vina već ukupan doživljaj koji naš posjetitelj odnese nakon što boravi kod nas u Kaboli", poručuje Markežić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu