Samo jedan posto Hrvata nema TV u svom kućanstvu, a najveći broj njih, 51 posto, posjeduje jedan televizor.
Nismo zadovoljni informiranošću o digitalizaciji, a niti ne prepoznajemo njezine prednosti. Od besplatnog sadržaja na TV-u pak najviše nam nedostaje dokumentaraca, pokazuje istraživanje koje je u sklopu projekta SEE DIGI TV, financiranog sredstvima EU IPA Fonda, za Agenciju za elektroničke medije provela agencija Ipsos Puls. TV signal dvije trećine kućanstva (67 posto) prima preko zemaljske antene. U Hrvatskoj trenutačno tek nešto više od četvrtine (27 posto) ima IPTV ili tzv. internetsku televiziju. Kabelskom televizijom pak pokriveno je tek 14 posto kućanstava. Cilj istraživanje bio je analizirati svijest javnosti o digitalizaciji. Istraživanjem je tako utvrđeno da, niti u trenutku prelaska s analognog na digitalni signal u listopadu 2011., kao niti sada, informiranje o procesu digitalizacije nije potpuno. Građani su podijeljeni oko prednosti koje im donosi digitalizacija.
Tako 51 posto smatra da digitalizacija nije donijela nikakve prednosti. Oni koji pak smatraju da jest, najčešće, u 34 posto slučajeva, drže da im je bolja kvaliteta slike, i to pretežno misle muškarci, dok žene ističu da sad imaju veći izbor programa. Tek 11 posto kao prednost ističe bolji prijem signala. Najveći broj ispitanika (23 posto) tako u istraživanju navodi da im najviše nedostaje dokumentarnog sadržaja, zatim filmova (19 posto) te sportskog programa (14 posto). Zanimljivo da tek tri posto smatra da nedostaje i obrazovnog programa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu