K plus marka najbolja u 17 od 22 kategorije

Autor: Stjepan Škramić , 11. studeni 2012. u 21:59
K Plus je marka najboljeg omjera cijene i kvalitete prema mišljenju potrošača

Hrvatski potrošači apsolutno preferiraju K Plus trgovačku marku kada je riječ o najboljem omjeru cijene i kvalitete.

Best Buy Award istraživanje trgovačkih marki u Republici Hrvatskoj, koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK, pokazuje da hrvatski potrošači apsolutno preferiraju K Plus  trgovačku marku kada je riječ o najboljem omjeru cijene i kvalitete.

Od 22 istražene kategorije kategorije trgovačkih marki, hrvatski su potrošači najveći broj glasova dali K Plus trgovačkoj marki Konzuma i to u čak 17 istraženih kategorija. K Plus trgovačka marka na taj je način Best Buy Award pobjednik u glavnoj kategoriji trgovačkih marki "Trgovačka marke općenito" , kao i u slijedećim podkategorijama trgovačkih marki: Mlijeko, Jogurt, Dječji desert, Svježe pakirano meso, Negazirana voda, Gazirana voda, Keksi, Suhomesnati proizvodi, Sir, Konzervirano povrće, Tjestenina, Sokovi općenito, Cola, Sokovi voćni, Vina i Prašak za rublje.

Komentirajte prvi

New Report

Close