Best Buy Award istraživanje trgovačkih marki u Republici Hrvatskoj, koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK, pokazuje da hrvatski potrošači apsolutno preferiraju K Plus trgovačku marku kada je riječ o najboljem omjeru cijene i kvalitete.
Od 22 istražene kategorije kategorije trgovačkih marki, hrvatski su potrošači najveći broj glasova dali K Plus trgovačkoj marki Konzuma i to u čak 17 istraženih kategorija. K Plus trgovačka marka na taj je način Best Buy Award pobjednik u glavnoj kategoriji trgovačkih marki "Trgovačka marke općenito" , kao i u slijedećim podkategorijama trgovačkih marki: Mlijeko, Jogurt, Dječji desert, Svježe pakirano meso, Negazirana voda, Gazirana voda, Keksi, Suhomesnati proizvodi, Sir, Konzervirano povrće, Tjestenina, Sokovi općenito, Cola, Sokovi voćni, Vina i Prašak za rublje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu