Probij led, otkrij svoje prirodno ja. Ali zašto? Zašto se izložiti, zašto pokazati svoje pravo lice, svoje prirodno ja? Upravo na ova pitanja htjeli su u Studenoj odgovoriti kampanjom PrirodnoJa i to uz pomoć fascinantnih žena i muškaraca koje činjenica da žive po vlastitim pravilima nije učinila samoživima i sebičnima.
Upravo suprotno, baš ih je moć da spoznaju i prihvate svoje pravo lice učinila nesebičnim ljudima – uzorima. Marijana Jergović je #prirodnouporna inženjerka medicinske biokemije i majka troje djece koja svaki slobodan trenutak provodi kao teta pričalica, čitajući priče djeci po bolnicama. #Prirodnoosjetljiva Ana Kolar frustracije, strahove i ožiljke od vršnjačkog zlostavljanja pretočila je u blog koji joj služi kao terapija.
#Prirodnosretna Noemi Deanne Marcikić djevojčica je s impozantnim postignućima u ritmičkoj gimnastici. #Prirodnovelikodijete Dino Škamo vatrogasac je kojemu je za sva herojska djela zahvalnost spašenih dovoljna nagrada. #Priroodnobeskompromisna Mariana Vidmar posvetila se spašavanju i udomljavanju životinja u centru Key koji je osnovala. #Prirodnoiskrena Viviana Zoković književnu je karijeru započela zbirkom pjesama posvećenih bivšoj ljubavi kojom mu zahvaljuje što ju nije volio.
#Prirodnoznatiželjan Denis Delogu koji je promjenom prehrane i načina života stavio pod kontrolu opaku auto-imunu bolest. #Prirodnoavanturist Vitomir Maričić je u razgovoru s #prirodnosanjarkom Idom Prester otkrio da mu je od ekspedicija najdraža ona do otoka Jabuke na plastičnoj ružičastoj pedalini. Studena je predstavila glavne junake #PrirodnoJa kampanje: probij led, pokaži svoje prirodno ja! Naime, ove priče uz još desetak jednako inspirativnih prikupljali su u sklopu kampanje #PrirodnoJa te ih objavili u istoimenoj knjizi.
"Prirodna izvorska voda Studena dobiva se iz prirodnog izvora te u boci ostaje upravo onakva kakva je i na izvoru: nepromijenjenog, svježeg i čistog okusa. To nam je poslužilo kao inspiracija za #PrirodnoJa kampanju, no nismo htjeli isticati samo proizvod nego i vrijednosti koje on zastupa. Baš zato smo htjeli upoznati javnost s 20 ljudi koji žive i koji pokazuju da je ako probiješ led samo nebo granica zbog čega i jesu vječna inspiracija", poručuje Nikša Farac, brend menadžer Studene.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu