U samo mjesec dana JoomBoos je na TikToku ostvario impresivne rezultate. Trenutno JoomBoos ondje prati vrtoglavih 70 tisuća ljudi, a tjedno sa svojim najjačim influencerima ondje ostvare više od 1,5 milijuna pregleda. Pokreću trendove, snimaju zabavne i viralne izazove, postaju viralni.
Kad je riječ o najvećim trendovima u svijetu društvenih mreža u 2020. godini, TikTok je zasigurno na vrhu ljestvice popularnosti i dosega, posebice kod publike koja ga u najvećoj mjeri prati, a to su pripadnici generacija Y i Z. Marketinški su ga stručnjaci već proglasili kraljem društvenih mreža i najbrže rastućim trendom ove godine, a JoomBoos je uvijek prvi u regiji koji nadograđuje viralne svjetske trendove.
Prepoznali su potrebe svoje publike i, kao najveća multichannel platforma za generaciju Z i milenijalce na ovim prostorima, osim najvećeg YouTube kanala, najčitanijeg web i magazin izdanja te atraktivnih Instagram i Facebook profila i zajednica, JoomBoos je prije mjesec dana stigao i na TikTok i u samo mjesec dana ondje ostvario ogroman rast i postao najbrže rastući TikTok kanal u Hrvatskoj.
Impresivni rezultati u prvom mjesecu od pokretanja
U mjesec dana ostvarili su impresivan rezultat:“ Kanal smo pokrenuli prije otprilike mjesec dana i u mjesec dana ostvarili impresivan rast od vrtoglavih 70 tisuća pratitelja. Do proljeća, prema statistikama, očekujemo rast na više od 100 tisuća ljudi u našoj zajednici, a sa svojim korisnicima svakodnevno komuniciramo i u doticaju smo s njima, kako bismo im uvijek isporučili onaj sadržaj koji ih zanima i koji žele gledati, a koji im neće biti naporan i dosadan. Na TikToku snimamo razne viralne izazove, zabavne skečeve i stvaramo virale. Pratimo trendove i aktualnosti i prilagođavamo im se, pa su tako naša videa ne samo humoristična i zabavna, već i aktualna! Tjedno ostvarujemo više od 1,5 milijuna pregleda, svaki objavljeni TikTok video na JoomBoos kanalu u samo nekoliko sati ostvaruje više od 50 tisuća jedinstvenih pregleda, a svaki tjedan ostvarujemo rast od otprilike 10.000 pratitelja. Dosad smo surađivali s nekim od najjačih TikTok imena na Balkanu, među kojima je Barbi Afrika koju na toj društvenoj mreži prati više od 160 tisuća ljudi. JoomBoosovi influenceri Saamo Petraa, xniks2x, Luciano Plazibat, TheSikrt, Doris Stanković, Magic Leon, Bruno Lukić, Marco Cuccurin, Sven Kranželić i Filip Rebrović na TikToku zajedno broje više od 700 tisuća followera, a zajedno s njima gradimo još jedan uspješan i velik JoomBoos projekt na društvenoj mreži koja je u nekoliko mjeseci pomela svu social media konkurenciju”, ispričao je JoomBoosov social media manager, Vlatko Tutić.
Brojne nagrade i priznanja
Ova se uspješna priča nadovezuje na brojna postignuća, priznanja i nagrade koje je JoomBoos ostvario od svog nastanka 2015. godine do danas. Dosad su za svoje originalne formate osvojili 20-ak velikih svjetskih nagrada, gdje su bili u konkurenciji s medijima kao što su New York Times i CNN. Posljednja velika priznanja osvojili su na Native Advertising Awards natjecanju, najrelevantnijem međunarodnom natjecanju na području native oglašavanja. JoomBoosova YouTube mjuzikl serija ‘Savršen spoj’, prva takva serija na ovim prostorima, osvojila je srebrne i zlatne nagrade u kategorijama „Najbolje korištenje influencera“, „Najbolje korištenje YouTube kanala“ i „Najbolje korištenje AFP web TV-a“. Ovo je još samo jedan dokaz da JoomBoos briljantno odgovara na potrebe generacije Z te stvara sadržaj koji postiže vrhunsku gledanosti i sjajne rezultate.
Nakon popularnosti i gledanosti ‘Savršenog spoja’ i originalnih pjesama koje su nastale u sklopu ove serije, JoomBoos priprema novu seriju za generaciju Z u dosad neviđenoj produkciji na ovim prostorima. Redateljsku palicu nove serije ‘Teini dnevnici’ preuzeo je hvaljeni glumac, koreograf i redatelj Igor Barberić, a ovim velikim projektom JoomBoos ponovno podiže ljestvicu nekoliko razina iznad svega što je kod nas dosad viđeno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu