Jeste li primijetili da je u novoj reklami za Ožujsko nešto drugačije?

Autor: Tomislav Hrastovčak , 19. travanj 2013. u 16:00
Screenshot

Ako pozornije pratite reklame na domaćim TV programima, mogli ste primijetiti da je u novoj kampanji za Ožujsko nešto drugačije.

Ako pozornije pratite reklame na domaćim TV programima, mogli ste primijetiti da je u novom reklamnom spotu za Ožujsko pivo nešto drugačije. Naime, uz iznimku Renea Bitorajca, u novoj reklami više nema lica koja su se ranije često pojavljivala u kampanjama za Ožujsko, kao što su npr. Davor Dretar Drele, Mario Petreković ili Mladen Badovinac iz skupine TBF. Umjesto njih sada su tu glumci Goran Bogdan i Goran Navojec.

Zbog čega je došlo do promjena raspitali smo se u Zagrebačkoj pivovari. "Kako sve ima svoj životni ciklus, nakon pet godina uspješne suradnje, odlučili smo osvježiti glumačku ekipu. Odabir nove ekipe glumaca poklopio se i s promjenom dizajna Žujine boce. Oba momenta nisu odjek promjene uspješne strategije, već su osvježenje najuspješnijeg branda na tržištu", kazao nam je Darko Ivančević, marketing menadžer za domaće brendove Zagrebačke pivovare. Što se tiče ugovornih odnosa s novim glumcima, iz Zagrebačke pivovare ih nisu željeli komentirati jer predstavljaju poslovnu tajnu.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Uznemirujući je jezik pojedinih reklama na HTV! Poslije “kičme” i “miliona”javlja se “pospješuje”, “bjesomučno” uz neprekidno zlorabljanje fizikalnog pojma “masa” za opisivanje društvenih pojava koje s tim pojmom nemaju ništa, zatim elementarno nepoznavanje jezičnih pravila koje sada poštuju i Srbi na njihovoj TV i tiskovinama kao ono sa autom namjesto s autom i tako dalje koliko ti drago….

Vratite i dečke iz TBF-a

New Report

Close