Nakon što je obilježila deset godina uspješnog rada, zagrebačka agencija Abrakadabra odlučila je odsad djelovati pod nazivom Komunikacijski laboratorij. Neobično je što uspješna agencija u vlasništvu Manuele Šola mijenja lako pamtljivo ime pod kojim se brendirala, a taj bi potez, čini se, mogao imati veze s novom Agrokorovom platformom za online prodaju.
Iako se novi projekt Ivice Todorića službeno naziva A007, u javnost je iscurilo da će se 'hrvatski Amazon' zvati Abrakadabra. Na naše pitanje ima li promjena imena veze s Agrokorovim planovima, iz agencije nam je odgovoreno kako je "promjena imena isključivo vezana uz interne razloge i planove za budućnost.
Što se tiče Agrokorove platforme, svjesni smo nagađanja o njenom imenu ali nismo upućeni u činjenicu hoće li se ista tako formalno zvati niti smo zbog toga ušli u promjenu imena. Ako nam se tvrtka Agrokor obrati za PR usluge vezano za platformu rado ćemo se uključiti u projekt jer smatramo kako ne postoji nitko tko bi mogao pružiti bolju uslugu mogućoj novoj Abrakadabri od bivše Abrakadabre, tj. Komunikacijskog laboratorija", poručuju iz agencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu