Jaka lojalnost prema kozmetici

Autor: Tatjana Tadić , 11. kolovoz 2013. u 22:00
Na meti oglašivača su muškarci

Manje se vjeruje slavnim osobama koje nešto reklamiraju.

Kozmetička industrija nekada tradicionalno fokusirana na žene sve se više obraća muškarcima, pa je njima namijenjeno sve više reklama.

Osim tradicionalnog trija sapun-dezodorans-pasta za zube, sve se više proizvode i reklamiraju proizvodi za njegu kose, losioni za kožu,  sve vrste kozmetičkih proizvoda u sprejevima, pa čak i proizvodi za njegu noktiju. Prema istraživanjima, kupci kozmetičkih proizvoda i proizvoda za njegu nevjerovatno su lojalni prema brendu, a na njih najmanje djeluju uvjeravanja slavnih osoba koje reklamiraju neki proizvod. Zapravo bilo kakvo uvjeravanje u kvalitetu kozmetičkog proizvoda ima puno manji učinak od preporuke prijatelja. Tako će čak 58% ljudi neki proizvod kupiti prema preporuci prijatelja, a samo 44% njih na temelju obećanih svojstava proizvoda. Međutim, zato je izuzetno teško lansirati neki novi proizvod pa se proizvođači radije šire u nišne proizvode, nego u nove brendove.

Trend u reklamiranju je i povezivanje proizvoda s uslugama, primjerice proizvodi za njegu kose-frizerski salon ili kozmetika za tijelo-spa i wellness tretmani. Industrija kozmetičkih proizvoda neprestano globalno raste, a prema nekim prognozama taj rast će u 2014. biti 8,5 posto. Čak i u ekonomskoj krizi ljudi se kozmetičkih proizvoda ne odriču, već samo pažljivije troše novac na njih pa se pad potrošnje osjeća samo na najluksuznijim proizvodima. 

Komentirajte prvi

New Report

Close