Potrošnja na oglašavanje na mobilnom internetu poskočila je prošle godine čak 82,8 posto, na 8,9 milijardi dolara, pokazalo je istraživanje specijalizirane kompanije Internet Advertising Bureau (IAB).
Više od polovine potrošnje, odnosno 52,8 posto, slilo se u oglase objavljene na stranicama s rezultatima pretraživanja, dok je udio oglasa na displayima iznosio 38,7 posto a onih na porukama 8,5 posto, izvijestio je jučer IAB.
Brojke svjedoče o snažnom rastu u svim oglasnim formatima, zaključuju u toj kompaniji.
"Mobilni internet napokon realizira svoj potencijal i postaje moćan oglasni medij", ističe Anna Bager iz IAB-a.
Među pojedinim svjetskim regijama najviše se prošle godine na oglašavanje na mobilnom internetu trošilo u azijsko-pacifičkoj regiji, čak 40,2 posto ukupne potrošnje. Time je udio te regije gotovo izjednačen s onim Sjeverne Amerike koji je iznosio 39,8 posto. Zapadna je Europa u toj potrošnji sudjelovala sa 16,9 posto.
Ključni je čimbenik rasta oglašavanja na mobilnom internetu uvođenje nove, četvrte generacije mobilnih mreža, zahvaljujući kojima se potrošači više priključuju na internet putem mobilnih uređaja.
Odvojeno prošlomjesečno izvješće istraživačke tvrtke eMarketer pokazalo je da je prošle godine više od polovine ukupnih prihoda od oglašavanja na mobilnom internetu u cijelom svijetu ostvario američki Google, za kojeg se očekuje da će dodatno povećati svoj udio u ovoj godini. Vrlo brzo raste i udio Facebooka, utvrdili su u eMarketeru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu