Kylie Jenner kapitalizirala je na obiteljskoj slavi pokretanjem vlastitih tvrtki i brojnim partnerstvima s najpoznatijim brendovima u svijetu.
Najmlađa članica poznate obitelji starleta izjavila je kako ju je obitelj prestala financirati kad je navršila 15 godina, prenio je ovaj tjedan CNN.
Mnogi joj to ne vjeruju, no Kylie Jenner je za časopis Paper ustvrdila da nije ni naslijedila nikakav novac.
"Moji roditelji su mi rekli da moram zaraditi vlastiti novac, da je vrijeme da naučim kako uštedjeti i trošiti vlastiti novac, primjerice takve stvari. Pokušavam reći da sam imala platformu, ali ništa od mog novca nije naslijeđeno”, navela je za Paper.
Nakon što ju je Forbes stavio na naslovnicu "Američkih ženskih milijardera" prošle godine, javnost se prepirala oko toga je li Jenner sama uspjela ili se radi o stereotipu “jadne, male bogatašice”.
Taj stereotip je Jenner pokušala razbiti u spomenutom intervjuu, navodeći da ju ne definira novac, niti da razmišlja uopće koliko novaca ima.
Istaknula je kako joj je najveća želja bila postati mladom mamom, što joj se i ostvarilo prošle godine.
Priča o Kylie Jenner i njezinoj kompaniji s kojom će zaraditi milijardu
Britanski Vogue polovicom prošle godine podsjetio je na neke angažmane koji su Jenner donijeli veliki novac i stvorili od nje najpoduzetniju članicu klana Kardashian-Jenner.
Tek prije par godina je lansirala Kylie Lip Kits, pakete s kozmetikom i šminkom. Paketi kompleta od 29 dolara rasprodani su u prvoj minuti od puštanja u online prodaju.
Od tada, njezina linija šminke proširila se i na sjenila, rumenila, kistove za šminku i još neke proizvode.
Potražnja za njima je i dalje mahnita. U 2017. godini otkriveno je da je tvrtka Kylie Cosmetics ostvarila prodaju od 420 milijuna dolara u 18 mjeseci. Nekim od najpoznatijih tvrtki za kozmetiku za takvu zaradu je trebalo desetljeće.
Procjenjuje se da će Kylie Cosmetics do 2022. godine vrijediti više od milijardu dolara.
Već godinama u biznisu
Vogue je podsjetio kako je Kylie sa samo 13 godina 2011. zaradila oko 100 tisuća dolara, nakon promidžbe linije za lakiranje noktiju pod nazivom Kardashian Kolor.
Godine 2013. Kylie i njezina sestra Kendall, izbacile su svoju prvu liniju odjeće za PacSun (sada u bankrotu).
Godinu poslije, nakon uspjeha PacSuna, Kylie i Kendall udružili su se sa Steveom Maddenom na liniji cipela i torbica nadahnutih Kalifornijom – Madden Girl.
U 2015. sestre su snimile reklamnu kampanju za Balmain. Kylie je tada bila i promotorica robne marke Nip + Fab. U toj godini je potpisala i ugovor s Pumom, navodno milijunski.
Potkraj 2015. godine pokrenula je spomenuti Kylie Cosmetics koji joj je donio stotine milijuna dolara.
U 2016. godini sestre Jenner su lansirale vlastitu liniju odjeće na Tjednu mode u New Yorku. Kendall + Kylie kupaći kostimi također su izdani u suradnji s Topshopom. Iste godine Jenner je izbacila kolekciju lakova za nokte King Kylie u suradnji sa Sinful Colors.
U 2017. pokrenula je i vlastiti reality show pod nazivom Life of Kylie. Uz vlastite biznise nastavila je razvijati daljnja partnerstvu s poznatim brendovima, kao što je australska robna marka Quay.
Trenutno je jedna od najpraćenijih osoba na društvenim mrežama i kao takva jedna od najjačih influencerica na svijetu. Potkraj godine Forbes ju je procijenio na 900 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu