U HUP-u 23. srpnja održano predavanje pod nazivom "Digital or death" na temu digitalne transformacije kojem su nazočili mnogi hrvatski poduzetnici i poslodavci.
Predavanje je održao dr.sc. Ira Kaufman, svjetski stručnjak za digitalni marketing koji je doktorirao pod mentorstvom Dr. Philipa Kotlera, uz pomoć svog suradnika Sam Rasoula, MBA. Rad gospodina Kaufmana temelji se na stvaranju društvenog brendiranja i integriranih digitalnih marketinških planova za poduzetnike i neprofitne organizacije. Kao jednu od najvažnijih karakteristika ističe vrijednosti i održivost koje implementira u sve svoje marketinške strategije. Na ovu temu nedavno je objavio i knjigu pod nazivom "Digital Marketing: Integrating Strategy, Tactics with Values" zajedno s kolegom Chris Hortonom.
Predavanje je održano na engleskom jeziku, bilo je interaktivnog tipa uz stalnu komunikaciju predavača s publikom. Kroz predavanje se nastojala pokazati neprilagođenost suvremenih tvrtki potrebama svojih potrošača tj. krajnjih korisnika te manjak relevantnog znanja o tržištu što je rezultiralo propuštanjem brojnih poslovnih prilika te na kraju i propasti samih kompanija. Zanimljivosti su doprinijeli i video uratci na temu digitalne transformacije kojima se publici vizualno nastojao približiti smisao te ideja novog digitalnog marketinga. Nakon predavanja uslijedila su pitanja iz publike kojima su riješene razne nedoumice u vezi digitalnih strategija planiranja i njihovog uspješnog implementiranja u rad poduzeća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu