Inovacijom smo omogućili da puno ljudi uživa u zreloj kategoriji kao što je kava

Autor: Poslovni dnevnik , 04. listopad 2018. u 21:59
Naprosto se mora inovirati, jer ako nećete vi, netko će drugi, poručuje Dautović Čaić

Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga područja kava u Atlantic Grupi.

Danas je u industrijama stalno potrebno inovirati, a ta je potreba naglašena i kod zrelih kategorija proizvoda, odnosno onih koji su prisutni praktički oduvijek, poput, primjerice, britvica za brijanje, toaletnog papira ili – kave.

Tako poručuje Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic grupi. Govoreći o izazovima u tom segmentu, ona kaže da u zrelim kategorijama nema velikih "prirodnih", tehnoloških pomaka kao kod, npr. svijeta mobilnih telefona ili internetskoj i platformskoj ekonomiji.

"Ne znači nužno da morate dodatno tehnološki razvijati proizvod. Veliki brendovi ne prate trendove, oni ih stvaraju i tako udaraju ritam ostatku tržišta i konkurenciji. Oni prepoznaju potrebe i probleme koji potrošači imaju i znaju ponuditi rješenje. Evo primjerice Zewinog kartonskog tuljca za toalet papir koji se otapa u vodi, spektakularne inovacije redovitog dostavljanja muških britvica u projektu Dollar Shave Club, ili pak moje omiljene Cedevite GO ili Cedevite u vrećici koju možete popiti u kafiću", kaže Dautović Čaić.

Objašnjava da je i kava po svemu iznimno zrela kategorija u kojoj je potrebno zaista dobro osluškivati i detektirati potrebe ili probleme koje potrošač može imati. "Jedna od potreba koju smo mi detektirali jest da bi mnogi potrošači željeli uživati u funkcionalnim benefitima koje nudi svježa kava, prije sveg njenom mirisu i okusu, čak i kada nemaju vremena ili im se žuri. I to smo u Barcaff?u riješili čak na dva načina. Jedan je kroz tursku kavu u vrećici, kroz naš proizvod Barcaff? Black and Easy s kojim potrošači mogu u manje od minuti na bilo koje mjestu pripremiti tursku kavu", ističe direktorica marketinga Atlanticove Kave i napominje da je drugi način kojim su inovirali tako zreo proizvod kao što je turska kava – turska kava u kapsuli, upravo nedavno lansirana u okviru njihove linije kapsula Barcaff? D.O.T.

"To je također iznimno brza i elegantna priprema prave turske kave, karakterističnog mirisa i ukusa. Riječ je  o prvoj takvoj kapsuli u Europi koja je kompatibilna s najvećim brojem aparata u regiji.

Naime, ulaskom kapsula na tržište prije nekih tridesetak godina, bilo je uobičajena da svaki brend ima svoj aparat i jedinstvenu kapsulu koja je kompatibilna samo s tim aparatom. Kroz vrijeme su se u kućanstvu najmasovnije raširila dva sustava za aparate, jedan za masovnu upotrebu, jedan nešto ekskluzivniji. Mi smo naše kapsule prilagodili korištenju postojećim aparatima za masovnu upotrebu i na taj način omogućili odmah velikom broju ljudi da uživaju u ovom inovativnom proizvodu", objašnjava Lejla Dautović Čaić.  Time je zapravo Atlantic kao kompanija potvrdila njene riječi kako se "naprosto mora inovirati. Jer ako nećete vi, netko će drugi".

Komentirajte prvi

New Report

Close