Bojan Bernik diplomirao je marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i vlasnik je agencije za internet marketing i izdavačke tvrtke koja pod sobom ima web projekte poput Automobili.hr, 1klik.hr, Dioptrija.com, Popusti.hr te tiskano izdanje Studentski vodič koji postoji već deset godina. Trenutno je aktualno 11. izdanje, za akademsku godinu 2016/17.
"U vrijeme kada sam ja studirao, studenti su dobivali 'vodiče' na fakultetima, crno-bijele knjižice sa šturim pravilnicima fakulteta. Nedostajao je sadržaj koji će studentima ponuditi savjete vezane za studentski život kao što su npr. radno vrijeme menzi, raspored noćnih tramvaja i druge slične sadržaje koji ćeim biti korisni u svakodnevnom studenskom životu", kaže Bojan Bernik. Kao odgovor na to pokrenuo je Studentski vodič koji danas broji 70-ak stranica, a ovogodišnje izdanje se fokusira na sve benefite 21 stoljeća koje studenti mogu iskoristiti. Napravili su recenzije najboljih aplikacija za studente, web servisa za putovanja, usporedbe tarifa telekom operatera, savjete za studiranje i studentske poslove preko SC-a, te naravno neizostavne ideje za noćni život i zabavu.
35tisuća
primjeraka je naklada vodiča koji postoji već više od deset godina
"Samu ideju za studentski vodič razvio sam tokom jedne tromjesječne poduzetničke edukacije koju je financirala EU. Iako sam osvojio treće mjesto za projekt, odlučio sam da ga želim realizirati s obzirom da ne postoji veliki rizik. Rekao sam sam sebi 'ako nađem oglašivače koji će mi pokriti troškove tiska, idem u to, a ako ne uspijem, ne idem'. Na sreću uspio sam na prvom izdanju čak i zaraditi za studenta lijepu svotu, a sve sam radio sam, od prodaje do distribucije te sam platio i nekoliko suradnika studenata da mi pomognu oko pisanja sadržaja i distribucije", prisjeća se Bernik. Studentski vodič je jedini medij koji se besplatno dijeli u ruke studentima u Zagrebu i to na fakultetima, SC-u, domovima i NSK-u.
Kako kaže Bernik, ne postoji niti jedan drugi način kako doći do tolike mase studenata jer oni nisu homogena skupina, svatko ima svoje interese, a većinu interesa dijele sa drugim mladim osobama. Stoga, oni tematski jedini nude informacije koje su s jedne strane praktične i korisne te zanimljive."Nemamo direktnu konkurenciju, jedina druga knjižica koja se dijeli studentima nema sadržaj nego samo kupone sa popustima, što je super za solarij ili lokalnu teretanu, ali nije premium izdanje s autorskim sadržajem koje se koristi tokom cijele godine. Zato su kod nas redovito oglašavaju najbolji telekomi i banke koje imaju posebne ponude za studente jer su prepoznali u njima odličan potencijal za budućnost", pohvalio se Bernik.
Naklada Studentskog vodiča je 35.000 primjeraka, što je dovoljno za sve studente u Zagrebu koji dolaze redovito na fakultet. Bernik tvrdi kako studenti uvijek razgrabe sve primjerke u prvih tjedan dana distribucije stoga uvijek spreme jedan paket za one koji nisu došli do svog primjerka. Ipak, razmišljaju i o novim kanalima za komunikaciju sa studentima, koji nadilaze print. "Naš najveći uspjeh je činjenica da ga uspješno radimo već deset godina, iako se svijet u tom vremenu drastično promijenio, kao i način konzumiranja informacija. Deset generacija studenata svake jeseni je dobilo naš vodič i posebno je dobar osjećaj kada znaš da si nekome pomogao. Da samo 1000 studenata preuzme jednu jedinu aplikaciju koju smo preporučili i to im olakša studij i život, napravili smo veliku stvar", poručuje Bernik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu