Victoria Davies vršiteljica je dužnosti Country Managera za jugoistočnu Europu u Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East & Africa (CEEMEA).
Odgovorna je za cjelokupno upravljanje regijom koja pokriva 10 tržišta, uključujući Hrvatsku, Sloveniju, Rumunjsku i Srbiju. Njen posao uključuje nadgledanje regionalne distribucije, prodaju oglasnog prostora, kao i izradu širokog portfelja od 12 kanala koji uključuje TLC, Discovery Channel, Animal Planet i ID Xtra.
Koliko dugo radite na trenutnoj poziciji i koliki je to izazov za vas?
U travnju 2014. sam imenovana vršiteljicom dužnosti Country Managera za JI Europu. Moj je trenutni položaj jako izazovan jer vodim regiju koja pokazuje veliki potencijal za rast tržišta u različitim segmentima razvoja Pay-TV-a (naplatne televizije). Intergracija Eurosporta unijela je još dinamike u posao i uistinu uživam u prilici da mogu kombinirati dva portfelja, jer se sport izvrsno nadopunjava s dokumentarnim i zabavnim programima. Vjerujem da naša snaga leži u sposobnosti da globalnu strategiju obogatimo lokalnim značajem. Naša prisutnost na svakom tržištu regije je izazov i presudna je kako za zadržavanje vodeće pozicije koju držimo, tako i za naš daljnji rast i razvoj.
Kako ste se odlučili na to da počnete s prodajom oglasnog prostora?
Početak prodaje oglasnog prostora prvenstveno je uvjetovan stanjem na tržištu, koje određuje prilike za poslovni razvoj. Kada prepoznamo određenu zrelost, pokrećemo prodaju oglasnog prostora na našim kanalima. Time nudimo jedinstvenu ponudu oglašivačima i ujedno povećavamo svoju prisutnost na tržištu. Kad govorimo o hrvatskom tržištu, ono je zrelo: televizijsko tržište se je stabiliziralo i penetracija Pay-TV-a je u snažnom porastu. Upravo stoga smo osjetili da je pravi trenutak za početak prodaje oglasnog prostora, koju smo pokrenuli u suradnji s našim partnerima iz FOX-a.. Ovo je značajan korak našeg razvoja u Hrvatskoj, koji naglašava činjenicu koliko nam je to tržište bitno.
Koje su osnovne prednosti i koristi koje će oni koji se odluče oglašavati na DN imati i ostvariti?
Discovery Channel je naš najveći brend, to je kanal s velikom tradicijom, posvećen stvaranju dokumentarnog i zabavnog programa najveće kvalitete, koji gledateljima otkriva svijet i sva njegova čuda, raznolikosti i iznenađenja. S druge strane, TLC je najšire distribuiran zabavni lifestyle kanal posvećen ženama u svijetu i relativno nov kanal na hrvatskom tržištu koji se prikazuje tek tri godine. U tako kratkom vremenu u Hrvatskoj TLC je postao najgledaniji kanal posvećen ženama, koji ne prikazuje igrani sadržaj. Kad sve to uzmemo u obzir, uvjereni smo kako će mogućnost oglašavanja na našim vodećim internacionalnim kanalima omogućiti oglašivačima precizno ciljanje, i ono najvažnije, dosezanje njihove publike.
Koliko je po Vašem mišljenju naše tržište spremno za vas?
Kao što sam već spomenula, mislim da je hrvatsko televizijsko tržište vrlo zrelo. Istaknut ću samo neke pokazatelje iz prvog tromjesečja 2014. – tržište se stabiliziralo, penetracija Pay-TV-a je u stalnom porastu i postoji povećan interes za tematske kanale. Taj interes su prepoznali i klijenti i medijske agencije, jer profil publike tematskih kanala čini visokoobrazovana mlađa populacija, koja živi u velikim gradovima i ima veće prihode.
Što očekujete da ćete dugoročno postići tom odlukom?
Popularnost naših kanala je u stalnom porastu, prvenstveno zahvaljujući našim dugoročnim investicijama u produkciju i visokokvalitetni sadržaj. Kombinacija jedinstvenog sadržaja i globalno poznatog brenda domaćem tržištu uistinu donosi dugoročne vrijednosti za gledatelje, oglašivače i suradnike. Naš je cilj da pokretanjem prodaje oglasnog prostora oglašivačima osiguramo učinkovit način na koji mogu doprijeti do publike.
Budućnost televizije
Održali ste predavanje o budućnost televizijskog oglašavanja u Rovinju u sklopu Weekend media festivala. Možete li nam u par rečenica reći kako vidite budućnost tv oglašavanja?
Izvješće "Budućnost televizijskog oglašavanja" iznosi tri velika zaključka. Prvi je da je televizija je još uvijek kralj oglašavanja. Drugi zaključak je da kanali potiču angažman, pogotovo kada govorimo o pouzdanim brendovima. Posljednje, ali ne i najmanje važno, budućnost je personalizirana. Tehnološki napredak je omogućio gledateljima da preuzmu veću kontrolu nad time kako, kada i gdje će konzumirati sadržaj. Očekujemo da će se to dodatno proširiti i na oglasni sadržaj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu