Hrvatski proizvođači vina iskoristili su najveći svjetski sajam vina i žestokih pića, ProWein, za premijerno predstavljanje svog novog identiteta hrvatskih vina 'Vina Croatia-Vina Mosaica'.
Na sajmu u Dusseldorfu je nastupilo 45 hrvatskih proizvođača, a posjetilo ga je više od 44 tisuće poslovnih posjetitelja iz cijelog svijeta. ProWein je ocijenjen kao bitan za hrvatsko vinarstvo jer se radi o internacionalnoj platformi na kojoj se utvrđuju trendovi te širi mreža poslovnih kontakata. "Sajam je ključno mjesto za izgrađivanje daljnjeg zajedničkog brenda 'Vina Croatia'', ističe Igor Barbarić, tajnik Udruženja vinarstva pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. Hrvatski izlagači bili su smješteni s ostalim izlagačima iz područja jugoistočne Europe, a s obzirom na višegodišnji pritisak izlagača, na sajmu u Njemačkoj su ove godine otvorena dva nova paviljona.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu