Korisnici Hrvatskog Telekoma će u sklopu proširenog partnerstva između Deutsche Telekoma i Netflixa uskoro imati priliku gledati Netflix integriran u ponudu MAXtv-a u vidu proširenih paketa usluga i novog TV sučelja, te će tako moći još više uživati u omiljenim sadržajima.
Netflix će biti integriran u ponudu Hrvatskog Telekoma, na način da korisnicima pruži najveći izbor i fleksibilnost, bilo kada i bilo gdje. S ciljem pružanja vrhunske zabave, uz najbolju povezanost i uslugu, Hrvatski Telekom će korisnicima ponuditi i obogaćene TV pakete te će Netflix uključiti u svoju ponudu fiksnih i mobilnih usluga.
Partnerstvo s Netflixom odraz je predanosti Hrvatskog Telekoma i Deutsche Telekoma kontinuiranom poboljšavanju pružanja integriranog digitalnog kućnog iskustva te omogućavanja iznimno velikog izbora Netflixovog zabavnog sadržaja unutar ponude Hrvatskog Telekoma.
U duhu svog „Connecting your world.“ slogana Hrvatski Telekom korisnicima osigurava jednostavan i integriran pristup najboljem sadržaju, obogaćujući njihovo iskustvo gledanja televizije, pružajući istodobno i najbolju mrežu.
„Vjerujemo da kroz suradnju s Netflixom pružamo još jednu opipljivu vrijednost našim korisnicima. Ovo partnerstvo pokazuje kako smo svjesni što naši korisnici žele: jednostavno dostupan i zanimljiv zabavni sadržaj koji se savršeno uklapa u vrhunsko kućno iskustvo koje pružamo”, izjavila je Dominique Leroy, članica Uprave Deutsche Telekom AG za Europu.
Emma Lloyd, potpredsjednica EMEA partnerstva u Netflixu, rekla je: „Ovo partnerstvo je nadogradnja našeg sjajnog odnosa s Deutsche Telekomom i predstavlja odličnu zajedničku inicijativu usmjerenu na stavljanje gledatelja u samo središte zabave. Radujemo se što će ova ponuda korisnicima pružiti nevjerojatnu širinu izbora zabavnog sadržaja – od nagrađivanih filmova do omiljenih serija, dokumentaraca i programa bez scenarija iz cijele Europe i šire.“
„Hrvatski Telekom je oduvijek imao najbolji sadržaj – zabavni, sportski, informativni – i naši korisnici znaju da kod nas mogu uživati u svojim omiljenim serijama, filmovima i utakmicama. Kada taj sadržaj konzumiraju na najboljoj mreži te unaprijeđenom sučelju u našim novim MAXtv paketima iskustvo korisnika dobiva novu dimenziju. Partnerstvom s Netflixom kao globalno najpopularnijom streaming platformom, dižemo svoju ionako najbolju ponudu sadržaja na još višu razinu“, zaključila je Nataša Rapaić, članica Uprave Hrvatskog Telekoma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu