Hrvatski dizajn na ljetnoj prodajnoj izložbi u Dubrovniku

Autor: Luka Vojvodić , 26. lipanj 2014. u 22:01
Mauro Massarotto sa Sheriff&Cherry naočalama/Davor Puklavec/PIXSELL

Design Tourism Expo&Store u Dubrovniku će kupcima predstaviti najbolje hrvatske brendove i dizajnere.

Dubrovnik će od 4. srpnja do 24. kolovoza ugostiti Design Tourism Expo&Store, prodajnu izložbu hrvatskog dizajna. MasterCard u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom te pod pokroviteljtsvom Grada Dubrovnika predstavlja ovu prodajnu izložbu originalnih proizvoda koji će pokazati Hrvatsku kao zemlju kreativnosti.

Svi proizvodi koji će biti izloženi, kreirali su hrvatski dizajneri, te su proizvedeni u Hrvatskoj. Prodajna izložba održat će se u prostoru stare zvonare Luža u Dubrovniku, sagrađene 1463. godine.Na prodajnoj će izložbi  sudjelovat će hrvatski brendovi Kvadra, Element, Startas, Sheriff&Cherry, Adrian, I GLE i drugi, te renomirana imena hrvatskog dizajna: Numen, Grupa, Manufakturist, Filip Gordon Frank, Sanja Rotter, Marko Pavlović, Maja Mesić, Ruđer Novak Mikulić i Marija Ružić, Oaza, Ksenija Jurinec i drugi.

 

5milijuna

pari platnenih tenisica Startas proizvedeno je od 1967.

Naočale Sheriff&Cherry
Kreativni studio Sheriff&Cherry osnovao je 2004. godine Mauro Massarotto, rovinjanin sa svjetskom adresom. Poznat po svom radu i kolaboracijama sa velikim svjetskim brendovima: Custo Barcelona, Ellese Heritage, Ecco, Liberty London, ali i kao otac "novih Startasica" vukovarskog Borova. Unazad nekoliko godina Massarotto priprema prvu kolekciju sunčanih naočala Sheriff&Cherry koju je odlučio proizvesti u hrvatskoj tvornici naočala Ghethaldus. U vrlo kratkom roku Sheriff&Cherry naočale osvajaju svijet, te ih danas, osim na naslovnicama i stranicama prestižnih svjetskih magazina, možemo vidjeti i kao dio stylinga svjetskih zvijezda poput Rihanne, Beyonce, Frank Oceana i Keire Knightley.

Modeli Sheriff&Cerry naočala, od kojih će neki biti izloženi i u Dubrovniku, prodaju se na najprestižnijim svjetskim adresama poput Libertya, Matchesa i Harvey Nicholsa u Londonu, Colettea u Parizu, Barneys New York i Beverly Hills, United Arrowss Tokyo."Odazvali smo se pozivu organizatora jer je Sheriff&Cherry hrvatski proizvod i zanimljivo nam je ovaj 'svjetski' proizvod predstaviti i 'kod kuće'. Budući je riječ o sunčanim naočalama ideja Dubrovnika kao lokacije izložbe također nam se dopala", rekao je PR savjetnik Ranko Vučinić.

Startasice i Boromine
Startasice, platnene tenisice dizajnirane 1976. godine, svoj proizvodni vrhunac ostvarile su 1987. kad su – kao generalni sponzor Univerzijade – proizvedene u više od 5 milijuna pari. Ni jednog dana od početka proizvodnja Startasica nije bila prekinuta. Od 2009. godine brend je, redizajnom gornjišta u žive boje i motive te uvođenjem modela od velura, stekao nove poklonike pa možemo reći da su Startasice kultne tenisice uz koje odrastaju i nove generacije. Startasice su među brendovima koji je prepoznao važnost dizajna za opstojnost na tržištu, pa stoga i suradnja koja je počela s Maurom Massarottom se nastavlja s dizajnerima i za kolekciju jesen/zima 2014./15..

U Dubrovniku se Borovo neće predstaviti svojim modelima iz redovne kolekcije Startasica.Borovo će u Dubrovniku, u Galerijskom prostoru Luža biti predstavljen s dva modela Boromine naše kućne dizajnerice Ive Ćurković – Sunset i Mighty Python. Boromine su moderne platnene sandale inspirirane legendarnom Borosanom namijenjene modno osvještenim ženama koje mnogo vremena provode u pokretu. Vjerujemo da će se kao novi, u cijelosti hrvatski proizvod – od dizajna preko materijala do izrade – biti prepoznat i kao dizajnerski "it" komad obuće i kao modni "must have". Kod domaće je publike Boromina već pravi ljetni hit.

Komentirajte prvi

New Report

Close