Hrvatski debi mladih zvijezda

Autor: Poslovni dnevnik , 17. ožujak 2015. u 22:00
Alison Jackson, pionirka suvremene celebrity kulture

Predavači na Danima komunikacija.

Festival oglašavanja Dani komunikacija, koji će se u Rovinju održavati od 16. do 19. travnja, imat će priliku slušati međunarodne predavače koji, kažu organizatori, pomiču granice oglašavanja i njeguju nove pristupe komunikaciji brendova s potrošačima.

Organizatori ovog eventa prvi ih put dovode u Hrvatsku. Među uglednim gostima je Guy Abrahams, jedan od "10 najboljih medijskih mislilaca" prema britanskom magazinu Campaign i globalni direktor strateškog planiranja u agenciji ZenithOptimedia. Pred hrvatskom publikom govorit će o specifičnosti odnosa milenijalaca prema brendovima i kako njihov novi način potrage za srećom ima duboke implikacije za brend marketing.

Abrahams smatra kako tradicionalni oblici kreativnog komuniciranja nisu uspješni kad je riječ o novoj generaciji, stoga je novi pristup pri stvaranju smislenih i uspješnih korisničkih iskustava sve potrebniji. "You only need 48 hours to solve a brief naziv je provokativnog predavanja koje će održati Abraham Asefaw i Maksimilian Kallhed, suosnivači The Pop Up Agency, koja želi promijeniti način na koji funkcionira oglašavačka industrija. Njihova revolucionarna Pop up metoda uklanja sve suvišne strukture i procese te, oglašivačima koji su za to otvoreni, omogućava direktnu suradnju s agencijom u sklopu koje odabiru najbolje koncepte i strategije u samo 48 sati", stoji u najavi konferencije.

Alison Jackson, pionirka suvremene celebrity kulture, održat će predavanje "Seeing is deceiving: Art in marketing and guerilla branded content". Ona istražuje kult poznatih ličnosti, voajerizam, snagu i zavodljivu prirodu fotografije te našu potrebu da joj vjerujemo. Na predavanju će otvoriti pitanja koja nastaju zbog njenih slika, fotografija dvojnika poznatih koje su postale popularne koliko. 

Komentirajte prvi

New Report

Close