Hrvatima omiljena modna kuća otvorila najinovativniju trgovinu do sada

Autor: Poslovni.hr , 28. travanj 2023. u 09:26
Foto: YouTube

Pri ulasku u trgovinu kupce dočekuje prostrani digitalni ulaz.

Zara učvršćuje prisutnost grupe Inditex na prestižnoj trgovačkoj aveniji u Parizu, na kojoj su joj susjedi američki brend Levi’s, proizvođač satova Tissot i kozmetički div Sephora. Tvrtka već upravlja s dvije druge trgovine na tom području: premium trgovinom Massimo Dutti koja se nalazi na broju 116 i drugom Zara trgovinom samo nekoliko metara od nove flagship trgovine. Kultni butik na broju 92 nastavlja s radom, no prodaje isključivo dječju kolekciju brenda.

Nova Zara trgovina prostire se na 2.700 četvornih metara raspoređenih na jednom, izduženom katu, što je dizajn koji je neuobičajen u drugim Zarinim trgovinama. Dizajnirana in-house, od strane internog arhitektonskog tima, trgovina reinterpretira izvorni koncept umjetničkih galerija i pruža iskustvo shoppinga koje kupce vodi na putovanje kroz različite sofisticirane zone. Ovaj potez jasan je pokazatelj Zarine strategije da podigne svoj imidž na višu razinu, učini ga profinjenijim i osigura brendu daljnje pozicioniranje na tržištu, piše After5.

Pri ulasku u trgovinu kupce dočekuje prostrani digitalni ulaz koji vodi do širokog prostora posvećenog ženskim kolekcijama, uključujući SRPLS capsule kolekciju. Dio od 560 četvornih metara posvećen muškoj modi slijedi taj primjer. Korištenje različitih visokokvalitetnih materijala i kontrastnih tonova u dekoru pomaže u razlikovanju različitih područja posvećenih svakoj liniji, a istovremeno pruža suptilne prijelaze između ponuđenih kolekcija.

Komentirajte prvi

New Report

Close