Hrvati brendiraju glavni grad Astanu

Autor: Marta Duić , 26. studeni 2017. u 22:01
Glavni slogan je 'Prijestolnica globalnih nomada'

Cilj je pozicionirati glavni grad kao poslovno, financijsko i kulturno središte srednjoazijske regije.

Kazahstan je bivša sovjetska republika koja zbog svojeg bogatstva u rudama i naftnim rezervama bilježi značajan gospodarski rast.

Usred nepregledne euroazijske stepe, prije samo 20 godina, Kazahstan je osnovao svoj glavni grad Astanu čije ime doslovno znači "prijestolnica". Suvremeni je to grad obilježen upečatljivom, futurističkom arhitekturom na čijoj razvojnoj i turističkoj strategiji već sedam godina radi zagrebački ured konzultantske kuće Horwath HTL.

"Kazahstan je za sljedećih nekoliko desetljeća postavio ambiciozne, strateške ciljeve za razvoj zemlje i Astane kao najmlađeg glavnoga grada na svijetu", kaže Siniša Topalović iz Horwath HTL-a i dodaje "njihov je cilj postati poslovno, financijsko i kulturno središte srednjoazijske regije te se pozicionirati kao jedan od najinovativnijih gradova u bliskoj budućnosti". U suradnji s hrvatskom agencijom Bruketa&Žinić&Grey izradili su i brend strategiju Astane čiju srž čini poruka "Prijestolnica globalnih nomada" (The Capital of Global Nomads).

"Ova zemlja ima dugu tradiciju nomadskog života koji je obilježen velikim gostoprimstvom, slobodom i tolerancijom", ističe Topalović i dodaje "s druge strane, nomadski način života koji je gotovo potpuno odbačen u srednjoj Aziji, postaje globalni trend u zapadnome svijetu".

Zato je, kaže, poruka Astane kao "Prijestolnice globalnih nomada" smještena na granici između nomadske prošlosti i inovativne budućnosti Kazahstana. "Astana je po mnogočemu grad budućnosti. Suvremena arhitektura i veliki ljudski potencijal čine ga privlačnim za one koji žele živjeti na atraktivnim lokacijamai. Naše dugogodišnje iskustvo rada u tome dijelu svijeta pomoglo nam je na ovom projektu", rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Komentirajte prvi

New Report

Close