Gotovo su dva mjeseca prošla otkad je švedski div otkrio da će njihovo novo zaštitno lice biti pjevačica Lana Del Rey, a mlada je Amerikanka već drugi put snimila kampanju za H&M. Nakon što je u prvoj pokazala kako nježnoružičasti tonovi i cvjetni uzorci idu zajedno s rokerskom jaknom, druga kampanja prožeta je osnovnim tonovima – crnom i bijelom, uz neizostavni "must have" ove sezone – kožu.
Pred objektivom norveškog fotografa Solvea Sundsboa 26-godišnja Lana pozirala je s prepoznatljivom natapiranom kosom i šminkom u stilu pedesetih, no ovaj put styling je prilično drukčiji od Lanina privatnog stila i onoga koji njeguje u videouracima. Kožnate hlače, veste, obične bijele majice, krzneni prsluci samo su neki od novih H&M-ovih komada, no čini se da je švedski div malo "primirio" retrodivu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu