Hightech SUV na francuski način

Autor: Marina Biluš , 19. rujan 2017. u 22:00
Robusni SUV dostupan je u četiri razine opremljenosti: Active, Allure, GT Line i GT

Novi Peugeot 5008 ima sedam zasebnih sjedala, najveći obujam prtljažnika u kategoriji i već u osnovnoj opremi raspolaže s bogatom sigurnosnom opremom.

Dominacija SUV-ova na globalnom tržištu automobila danas je već toliko "zacementirana" da nema nijednog ozbiljnijeg proizvođača koji bi u utrku s konkurencijom pokušao uči bez svog primjerka.  U želji da nadmaše rivale, ali i svoje prijašnje terenske perjanice tvornice automobila na ulice "izbacuju" sve jače i robusnije modele, a rujan je i na domaće tržište doveo baš jednu takvu premijeru.

Cilj je biti vodeći
Peugeot je u hrvatskim salonima upravo krenuo s prodajom najimpozantnijeg SUV u svojoj ponudi – modelom 5008 sa sedam sjedala. Vodstvo francuske kompanije ne krije da upravo ovim modelom želi osvojiti znatne tržišne udjele diljem svijeta. "Cilj je postati vodeće vozilo u segmentu velikih SUV-ova sa sedam mjesta u segmentu C", stoji u najavi izlaska njihova suvremena terenca na hrvatski asfalt.

 

191 tisuća

kuna početna je cijena benzinske izvedbe Active 1,2 PureTech

U nastavku najave svoje najveće perjanice, u Peugeotu će se odmah pohvaliti kako je 5008 s međuosovinskim razmakom od 2,84 metara najprostraniji SUV u svome segmentu. Ukupne duljine 4,64 metara, znatnih je 19 cm veći od novog Peugeota 3008 i 11 cm od svog prethodnika. Dodatna duljina, kažu u Peugeotu, pogoduje unutarnjoj prostranosti, čime je optimirana učinkovitost konstrukcije. "Novi 5008 zasigurno je SUV, ali je inovativan zahvaljujući jedinstvenoj konfiguraciji na tržištu koja obuhvaća: tri zasebna jednaka sjedala u drugom redu, sklopiva i podesiva po duljini i nagibu; dva zasebna i sklopiva sjedala u trećem redu koja se mogu izvaditi; najveći obujam prtljažnika u kategoriji sa 780 dm3 prema normi VDA 210 (1060 l)", stoji u specifikacijama.

Robusni SUV dostupan je u četiri razine opremljenosti: Active, Allure, GT Line i GT. Ta je oprema za novi 5008 usklađena sa strategijom koju je marka razvijala posljednjih 10 godina.  U ponudi je s početnom cijenom od 190.828 kuna na benzinskoj izvedbi Peugeot 5008 Active 1,2 PureTech 130 S&S te s cijenom od 201.715 kuna na dizelskoj izvedbi Peugeot 5008 Active1.6 BlueHDi 120 S&S. Dostupan je s benzinskim motorima 1.2 PureTech 130 S&S i 1.6 e-THP 163 EAT6, te dizelskim 1.6 BlueHDi 120 S&S, 2.0 BlueHDi 150 S&S i 2.0 BlueHDi 180 S&S. 

Svemirska unutrašnjost
Na sigurnosti i sustavima pomoći pri vožnji nije se, čini se, štedjelo. Tu je, među ostalim Advanced Grip Control s funkcijom Hill Assist Descent Control koja olakšava vožnju po strminama, sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti, rano upozorenje na nadolazeći sudar te onaj za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake.  Automobil također upozorava vozača na nedovoljnu pažnju, prepoznaje prometne znakove ograničenja brzine, a modeli s automatskim mjenjačem imaju i prilagodljivi tempomat s funkcijom "stop".

Uz aktivni sustav za nadzor mrtvog kuta, 5008 je opremljen i Visio Parkom (360° kamera) + Park Assist, za pomoć pri parkiranju straga . Unutrašnjost ovog automobila posebna je priča, a prvi dojam može se opisati jednom riječju – svemirska. Najzaslužniji za to je Peugeotov i-Cockpit® najnovije generacije, suvremeni, u samoj kompaniji kažu gotovo futuristički koncept, a sve se vrti velikog dodirnog zaslona od 8" s hvaljenim digitalnim prikazom u visini očiju visoke razlučivosti, do 12,3" s posebno kreiranim animacijama. Na sigurnosti i sustavima pomoći pri vožnji nije se, čini se, štedjelo.

Komentirajte prvi

New Report

Close