Na aerodromu ste i upravo se spremate ukrcati na dugoplanirani let. No, odjednom vam netko ponudi potpuno besplatno putovanje u nepoznatom smjeru i to pod uvjetom da odete istoga trena. Biste li pristali?
Koliko bi ljudi uopće bilo spontano, hrabro ili ludo napraviti takvo nešto? Upravo je to odlučio testirati Heineken u svojoj najnovijoj marketinškoj kampanji u SAD-u. Putnike na terminalu njujorškog aerodroma izazvali su da odustanu od svog leta te pritiskom na gumb koji pokreće "Rulet odlazaka" odrede svoju nasumičnu destinaciju.
Očekivano, većina ih je odbila tako nešto pravdajući se poslovnim putovanjima, odlaskom na momačku zabavu ili jednostavno nisu bili dovoljno veliki avanturisti. Ipak, nekolicina je odlučila biti spontana i pokušala.
Najnoviji Heinekenov štos, "Departure Roulette", dio je globalne marketinške kampanje Voyage, a inspiriran je serijom Henekenovih avanturističkih epizoda "Dropped" u kojima su četvorica muškaraca ostavljena na najudaljenijim destinacijama te snimala svoja iskustva.
"Voyage"je peti nastavak Heinekenove integrirane kampanje "Legends" koja je od 2010. postala popularna kroz sve digitalne platforme.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu