Reklamna kampanja kojom je na tržište lansirana popularna ovca Gregor najučinkovitija je reklamna kampanja u protekle dvije godine u Hrvatskoj. Kampanja Tele2 koju su osmislile agencija Bruketa&Žinić OM i Media Polis to je priznanje dobila osvojivši prestižnu Grand prix
nagradu na Effie natjecanju.
Nagrade Effie za najefikasnije marketinške kampanje dodijeljene su u subotu u sklopu Dana komunikacija u rovinjskom hotelu Lone, a osim Grand prixa, ista je kampanja osvojila i zlatnu nagradu u kategoriji Telekomunikcije.
„Posebno smo ponosni na osvojene nagrade koje potvrđuju naš uspjeh, ali i nagradjuju našu hrabrost i različitost u pristupu marketinškim komunikacijama“, poručila je Maja Čulig, v.d. voditeljica odjela marketinških komunikacija Tele2 Hrvatska. Sa četiri osvojene nagrade agencija Bruketa&Žinić OM najuspješnija je agencija ovogodišnjeg Effie netjecanja te jedina koja je osvojila zlatnu nagradu. Slijedi BBDO Zagreb koji je osvojio tri nagrade, dok su od oglašivača najviše Effiea osvojili Tele2, Zagrebačka pivovara i Podravka.
Svečanom dodjelom Effie nagrada završen je nacionalni festival marketinških komunikacija Dani komunikacija koji se protekla tri dana održavao u Rovinju. Preko 1200 sudionika na festivalu su imali prilike čuti brojna predavanja marketinških stručnjaka iz zemlje i svijeta te
doznati najnovinje trendove u oglašavanju.
O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2013 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta.
- 'Hrvatska je vijest samo u 2013. , 2014. to više neće biti', jesmo li se dobro predstavili EU?
- Ovo su najbolje domaće marketinške kampanje
- Imago proglašen agencijom godine
- Gotovo cijeli svijet se preselio u digitalnu sferu. Oglašivači, što čekate?
- Dani komunikacija okupili više od 1.200 marketinških stručnjaka, oglašivača i studenata
- Svi čekaju panel 'Pipl mast trast as – kako govorimo Hrvatsku'
Nagrađeni radovi
Grand Prix Effie nagrada:
– "Tele2 – Gregor launch" Tele 2, Bruketa&Žinić OM, Media polis
Zlatna Effie nagrada:
– "Tele2 – Gregor launch" Tele 2, Bruketa&Žinić OM, Media polis
Srebrne Effie nagrade:
– "Nescafe – Nescafe Classic budilice" Nestlé Adriatic, Publicis Worldwide/Publicis, ZenithOptimedia Hrvatska/Bosna i Hercegovina/Publicis
– "Tele2 – Revolucija" Tele2, Bruketa&Žinić OM, Organizacija
– "Erste banka – Bankarite s kunama" Erste & Steiermärkische Bank, Grey Worldwide Zagreb, MediaCom Central Europe Zagreb
– "Dorina Čoksa – Puna čokolada mlijeka" Kraš, prehrambena industrija, Bruketa&Žinić OM, Digitel Medijski Servisi
Brončane Effie nagrade:
– "Ožujsko pivo – "Neka vatra i dalje gori" 360 nogometna platforma", Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Playbox Grupa
– "Fant – Fant Hrskavci" Podravka, Imago reklamna agencija, Unex Media
– "Ožujsko pivo – Smak svijeta" Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Universal McCann
– "Sanitar – Sanitar – kralj kupaonice" Labud, Grey Worldwide Zagreb, Unex Media
– "Lero – Kad se voće koncentrira!" Podravka, BBDO Zagreb, Unex Media
– "RBA tekući račun za umirovljenike – U dobroj formi" Raiffeisen Bank; Austria, Imago reklamna agencija
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Tele 2 je izvrstan, prije svega po primjerenoj cijeni. Ostali svi napuhavaju cijene.
Tele 2 korisnici su u pravilu lošijeg imovinskog stanja koji su privučeni navodno jeftinijim cijenama telefonije.
U stvarnost to nije tako te opet sirotinja plaća više.
P.S.
Ovo ne vrijedi ako ste samo i isključivo samo u Zgb, gdje je pokrivenost vlastitim stanicama 100%
Uključite se u raspravu