Na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja, dodijeljene su Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje, te nagrade X i MIXX za najbolje oglasne kampanje. Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann za kampanju Dijalekti.
Srebrom su nagrađene kampanja Erste gotovinski krediti online Erste banke, primarne agencije Grey Worldwide Zagreb i Utorak, Biro za propagandu i medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb te kampanja Nevjernici Hrvatskog Telekoma primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencija MediaCom Central Europe Zagreb. Kampanje koje su ove godine odnijele broncu su HT-ove Simpa kokice – Prži kako hoćeš! primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, zatim kampanja Komšija oglašivača AutoZubak primarnih agencija Bruketa&Žinić OM i Brandoctor i medijske agencije Pro media group. te kampanja mHepi oglašivača HEP, primarnih agencija McCann Zagreb i Fahrenheit te medijske agencije Real Grupa.
Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama je BBDO Zagreb s osvojenim Grand Prixom, jednim zlatnom i jednim srebrom koju slijedi agencija McCann Zagreb s jednim srebrom i jednom broncom. Na natjecanju IdejaX, koje nagrađuje najkreativnije radove u svim vrstama medija, nagradu Agencija godine osvojio je BBDO Zagreb koji je ujedno nagrađen Grand Prix nagradom za kampanju Naša su mjesta zakon Zagrebačke pivovare.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu