Googleovi prihodi od internet marketinga, čak i kod nas, rastu po dvoznamenkastim stopama, što pokazuje snagu i svjetlu budućnost ovog kanala oglašavanja", rekao je Sandro Lazarić, direktor tvrtke za online marketing Arbona precizirajući kako je riječ o godišnjoj stopi većoj od 10%.
Napominje i da na našem tržištu raste i kupovina putem interneta – iznosi podatak da je u ukupnom trgovanju, online šoping u Hrvatskoj tijekom prošle godine povećao udjel sa 9 na 12 posto. "U 2014. godini ukupni prihodi Googlea iznosili su 66 milijardi američkih dolara, od čega su prihodi od oglašavanja bili 59 milijardi. Godinu prije, 2013. ukupni su prihodi te kompanije bili 55 milijardi dolara, od čega su prihodi od oglašavanja iznosili 50,547 milijardi", podsjeća.
Što se Hrvatske tiče, Google najviše zarađuje na internet marketingu, pri čemu se ti oglasi pojavljuju na tražilicama poput You Tubea, ali i mailovima, forumima, blogovima, i ostalim stranicama. Korisnicima su Googleove usluge besplatne, usluge toj kompaniji "plaćaju", napominje Lazarić, svojim osobnim podacima "pa tako u Googleu znaju puno o nama i našim interesima, a te informacije iskorištavaju kako bi zaradili preko svojih korisnika". Izuzmemo li brendove i poznate portale, top deset riječi koje su u Hrvatskoj lani najviše pretraživane tijekom prošle godine su energetski certifikat, booking admin, auto gume, aviokarte i izrada web stranica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu