U vrijeme pametnih telefona možda i nije neobično vidjeti ljude kako pjevaju u javnosti, ali Vodafone u novoj reklami donosi preokret i prikazuje ljubitelje glazbe koji pripadaju malo starijoj generaciji, piše Creativity Online.
U spotu umirovljenici pjevuše moderne hitove, kao što je npr. Milkshake od Kelis, i sve zajedno djeluje poprilično zabavno i simpatično. Reklamu je kreirala agencija RKCR/Y&R, a kampanja promovira Vodafoneovu ponudu sadržaja za 4G mreže, uključujući i streaming servis Spotify.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu