Kada su prošloga Božića zaposlenici modne kompanije "Forever Collectibles" na posao počeli dolaziti u "ružnim" džemperima, nisu ni slutili da će to inspirirati njihovog izvršnog direktora Michaela Lewisa da krene u biznis koji mu je do danas donio 10 milijuna dolara.
Kako piše Inc.com, kompanija koja inače proizvodi razne artikle za zaštitnim znakovima poznatih američkih klubova (papuče, tenisice, satove, figurice i sl.) tako je krenula u proizvodnju "ružnih" sportskih džempera, a posebno je zanimljivo što je najveći protivnik ideje bio upravo osnivač kompanije Lewis.
Foto: Facebook
"Forever Collectibles" nastala je 1999. godine, a danas u timu radi 180 zaposlenika od kojih je samo četiri starije od 40 godina. Prema Lewisovim riječima, prednost mlađih zaposlenika je što nemaju straha "uploviti" u nove izazove. Također, većina radnika su samci što im omogućava da ponekad rade do 23 sata ili primjerice hitno otputuju na poslovni putovanje u daleku zemlju.
Što se tiče samih "ružnih" džempera, Lewis je morao prijeći dvije velike prepreke: pošto se radi o ideji da sportski brandovi budu zastupljeni na njima, Lewis je imao bojazan da neće ishoditi potrebne licence, a drugu je prepreku predstavljao dizajn – trebalo je dizajnirati u isto vrijeme "ružan", ali i dovoljno "simpatičan" džemper koji će ljudi nositi.
No, sve se odigralo pozitivno i Lewis je već nakon prvih nacrta znao da ima "pobjednika" – džemperi kompanije "Forever Collectibles" danas se prodaju za 60 dolara, a negdje dostižu cijenu između 120 i 180 dolara. Kako bi se ograničila ponuda i zadržala originalnost, na tržište ih je pušteno svega 300 tisuća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu