Trideset i jednu godinu nakon što je Ana Sasso snimila legendarnu reklamu za Pipi limunadu, osvježavajuće piće od limuna dobilo je novi zaštiti znak, ili bolje reći – zaštitnicu.
Radi se o 21-godišnjoj Mariji Milić koja je danas na splitskim Bačvicama snimila reklamu za novu Pipi limunadu, a radi se o svojevrsnom remakeu reklame koju starije generacije teško mogu zaboraviti.
Inače, početkom ožujka Dalmacijavino, proizvođač Pipija i NK Hajduk dogovorili su poslovnu suradnju po kojoj će Hajduk dobiti 1,25 kuna po svakoj prodanoj boci limunade što je 25 posto od maloprodajne cijene proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu