Financial Times je jučer proslavio 125. rođendan, a slave ga kampanjom "Još uvijek utiremo put globalnom biznisu".
Od proslave obljetnice profitirali su i čitatelji koji su mogli uzeti pretplatu po specijalnoj cijeni od 125 dolara, a oglašivačima je ponuđena snižena cijena oglasa. Financial Times (FT) je pionir naplate sadržaja na internetu, a prošle je godine s 300.000 pretplata na digitalno izdaje FT.com premašila pretplatu na print. Dvoznamenkast je i rast prodaje mobilnih aplikacija. Što se poslovnog modela tiče, FT želi uobičajeni model zarade 80% od oglasa i 20% prodaje čitateljima te brojke izjednačiti na pola-pola, s time da 30% prihoda planiraju dobiti od digitalnih izdanja. Komentirajući borbu za čitatelje s konkurentskim The Wall Street Journalom, Bloombergom i Reutersom, svoj uspjeh tumače "tekstovima koji su fokusirani kao laserske zrake, oslobođeni utjecaja politike i dobrim pregledom svjetskih financija".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu