Prije 13 godina ljubav prema Zagrebu stvorila je prvi zagrebački streetwear brend From Zagreb With Love.
Iza njega stoje Karlo Rosandić i Petar Vukorepa, a odnedavno im se priključio i Dejan Jeličić. Trojac ističe da Zagreb nije samo njihov rodni grad već i životni stil. Odrastanje i život na zagrebačkim ulicama, tramvaji, gužve, zeleni parkovi, jezera i Sljeme obilježili su i njihov brend čiji se originalni dizajn bazira na prepoznatljivim zagrebačkim motivima otisnutim na majicama kratkih rukava i majicama s kapuljačom.
“Neki od motiva su Zagi u boksačkoj pozi, manduševačka Manda u stilu 50’s pin up modela, gornjogradski fenjer u tattoo stilu, buldog koji vjerno čuva vrata Grada…”, navodi Rosandić koji je “mozak” brenda s osnovnim smjernicama za razvoj, Jeličić je zadužen za sadržaj i imidž na webu, te kvalitetu tiska na robu putem svoje tiskare Pitsome Merch, dok je Vukorepa zaslužan je za originalna dizajnerska rješenja…
Diskretne provokacije
Kada su tek počeli nositi odjeću s motivima na razna događanja, nisu prošli nezapaženo. Već tada je potražnja bila veća od ponude. “Naišli smo na sjajan prijem među raznim profilima ljudi. Osim majica, a kako se uz naš životni stil savršeno nadovezuje i kultura uživanja u pivu, proizveli smo i krigle s našim logotipom”, priča Rosandić.
Sve, kaže, kreće od ideja koje njih trojica zajednički smišljaju i razrađuju, vodeći računa da dizajn sadrži elemente prepoznatljivog starozagrebačkog šarma, diskretne provokacije i streetwear stila. Njihovu ideju, stav i dizajn prepoznali su različiti profili Zagrepčana i ljudi koji vole Zagreb.
“Kad smo krenuli, nismo mogli ni sanjati da će si ljudi tetovirati naš logo ili motive. Boksač Zagi dobio je i veliki mural u jednom kvartu”, navodi naš sugovornik i kaže da mu takve scene potvrđuju da FZWL nadilazi koncept brenda urbane odjeće, te da za sve više ljudi predstavlja stil s kojim se mogu poistovjetiti, ali i osjetiti pripadnost.
Brend tako, kaže, nose basist Prljavog Kazališta Marko Karačić, višestruka hrvatska prvakinja u boksu Sara Kos te dečki iz banda Šank. “Puno poklonika brenda šalje nam fantastične fotografije u majicama s različitih krajeva svijeta, no posebno se ponosimo kada ih na poslu nose pošteni radni ljudi ovog grada”, ističe Rosandić.
Stižu noviteti
Zadnjih mjeseci bilježe rast popularnosti i među ženskom populacijom pa spremaju nove kolekcije koje će biti dostupne i u ženskim modelima. Proizvodi se naručuju se putem weba brenda, mogu se kupiti i u Dirty Old Shopu na Trešnjevci, a pregovaraju s još prodajnih mjesta.
Rosandić otkriva da pripremaju novu kolekciju koja će sadržavati nastavak pin-up kolekcije, uz neke nove motive koji će, kaže, pratiti dovitljivo-provokativnu odrednicu brenda. “Pripremamo i nešto posve novo što će se svidjeti svim postojećim i budućim mamama i tatama”, poručio je Rosandić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.nemojte dečki reći će neki da ste ksenofobi, BIH u Zagrebu će se naljutiti
Uključite se u raspravu