Fridrih šampinjoni, stvarno dobre gljive

Autor: Objava za medije , 19. ožujak 2014. u 09:56
Press foto

Za tu priliku osmislili su izuzetno zanimljiva pakiranja svojih šampinjona kako bi na direktan način ukazali na važnost prevencije i samopregleda grudi.

U suradnji s udrugom žena oboljelih i liječenih od raka dojke SVE za NJU, najveće domaće poduzeće za proizvodnju gljiva Fridrih odlučilo je pokrenuti akciju ''Opipaj na vrijeme dok se stvari ne zakuhaju'' i pomoći u prevenciji raka dojke u Hrvatskoj.

Za tu priliku osmislili su izuzetno zanimljiva pakiranja svojih šampinjona kako bi na direktan način ukazali na važnost prevencije i samopregleda grudi.

Od četvrtka 20.3. do 27.03. u svim Mercatorovim dućanima kupci će moći pronaći ova posebna pakiranja koja na zanimljiv i neočekivan način podsjećaju žene na samopregled dojki. Na etiketi se nalazi i QR kod za smartphone koji vodi na link za besplatno skidanje aplikacije BREAST TEST. Ova aplikacija u samo šest koraka objašnjava kako napraviti pravilan samopregled dojki.

Osim edukativnog dijela, kampanja ima za cilj i financijski pomoći rad udruge SVE za NJU jer su u poduzeću Fridrih odlučili od svakog prodanog pakiranja 1 kunu donirati za rad udruge.

Kampanju je osmislila reklamna agencija IMAGO iz Zagreba.

Evo odlične prilike da spojite ugodno s korisnim, da uživate u finim šampinjonima, a ujedno učinite dobro djelo i pomognete u borbi protiv jedne od najopasnijih bolesti današnjice.

Komentirajte prvi

New Report

Close