U suradnji s udrugom žena oboljelih i liječenih od raka dojke SVE za NJU, najveće domaće poduzeće za proizvodnju gljiva Fridrih odlučilo je pokrenuti akciju ''Opipaj na vrijeme dok se stvari ne zakuhaju'' i pomoći u prevenciji raka dojke u Hrvatskoj.
Za tu priliku osmislili su izuzetno zanimljiva pakiranja svojih šampinjona kako bi na direktan način ukazali na važnost prevencije i samopregleda grudi.
Od četvrtka 20.3. do 27.03. u svim Mercatorovim dućanima kupci će moći pronaći ova posebna pakiranja koja na zanimljiv i neočekivan način podsjećaju žene na samopregled dojki. Na etiketi se nalazi i QR kod za smartphone koji vodi na link za besplatno skidanje aplikacije BREAST TEST. Ova aplikacija u samo šest koraka objašnjava kako napraviti pravilan samopregled dojki.
Osim edukativnog dijela, kampanja ima za cilj i financijski pomoći rad udruge SVE za NJU jer su u poduzeću Fridrih odlučili od svakog prodanog pakiranja 1 kunu donirati za rad udruge.
Kampanju je osmislila reklamna agencija IMAGO iz Zagreba.
Evo odlične prilike da spojite ugodno s korisnim, da uživate u finim šampinjonima, a ujedno učinite dobro djelo i pomognete u borbi protiv jedne od najopasnijih bolesti današnjice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu