Prema istraživanju tvrtke Interbrand, najbolji globalni modni brend je francuska luksuzna kuća Louis Vuitton, koja je tako ove godine na temelju procijenjene godišnje vrijednosti uspjela potući ostale luksuzne kandidate poput Prade, Guccija, Burberryja i Hermesa.
No iza Louisa Vuittona, kojeg očito sjajno vodi kreativni direktor Marc Jacobs, ne nalaze se skupocjene modne kuće, nego dva najjača high street brenda koja su pokorila cijeli svijet – H&M i Zara. Njih u stopu slijede Gucci, Hermes, Burberry, Prada, Ralph Lauren i Gap. Na ukupnom popisu najluksuznijih globalnih tvrtki francuska modna kuća Louis Vuitton zauzela je 17. mjesto sa zaradom od 23,5 milijuna dolara, švedski div H&M našao se na 23. mjestu (16,571 milijun dolara), a Zara na 37. (9,488 milijuna dolara). Čini se kako su ova dva high street brenda itekako potukla luksuzne brendove poput Guccija, Hermesa i Cartiera s obzirom na to da se nalaze na 38., 63. te 68. mjestu na popisu 100 globalnih brendova.
– Unatoč trenutačnoj ekonomskoj krizi u svijetu, ove su godine svi luksuzni brendovi uspjeli povećati svoje prihode, a to je rezultat promjene globalne svijesti jer uspjeh im se ne temelji samo na kvalitetnim proizvodima nego i na njihovu ugledu koji je bezvremenski te digitalnoj pristupačnosti – piše u priopćenju tvrtke Interbrand.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu