Od 20. do 23. rujna u Rovinju će se održati 11. Weekend Media Festival na kojem će se raspravljati o stanju i novim smjerovima industrije.
Kako su najavili organizatori na konferenciji za novinare održanoj u srijedu, na festivalu se očekuje oko pet tisuća sudionika. Najveći skup domaće i regionalne komunikacijske i medijske industrije ove se godine održava u organizaciji agencija Pepermint i 404, u prostorima bivše tvornice duhana u Rovinju. Na Festivalu se očekuje oko 150 predavača i panelista, rekao je direktor Weekenda Tomo Ricov.
Direktor programa Nikola Vrdoljak najavio je da će skup biti u znaku Pariza i Berlina, te da su stoga partneri ovogodišnjeg Festivala Francuska i Njemačka, odnosno njihova veleposlanstva u Hrvatskoj. "Francuska i Njemačka su među vodećim europskim gospodarstvima, ali i u multikulturalnosti, umjetnosti i inovacijama te su nam raznolikosti, dinamičnost i suživot naizgled nespojivih ideja u njihovim glavnim gradovima bili i nadahnuće za 11. Weekend", kazao je Vrdoljak.
Dodao je da će stručnjaci iz tih zemalja i gradova na predavanjima i panelima predstaviti najbolje marketinške medijske i poslovne prakse. "Sretni smo što smo partneri Weekendu i što ćemo moći prikazati nove trendove i inovacije u francuskim medijima, digitalizaciji i komunikacijama, kao i što ćemo pritom surađivati s njemačkim veleposlanstvom, jer su naše dvije zemlje dobro povezane i zalažu se za jedinstvo Europe", kazala je francuska veleposlanica u Hrvatskoj Corinne Brunon-Meunier.
Zamjenik njemačkog veleposlanika Harald Seibel uz važnost te suradnje naglasio i "iznimnu važnost komunikacija u prenošenju političkih poruka, pogotovo prema mlađoj populaciji koja je usvojila digitalni život i od koje se u smislu tehnologije i digitalizacije može puno učiti". Vrdoljak je od programskog sadržaja izdvojio i temu uspjeha hrvatskih nogometaša na SP-u u Rusiji i s time povezan porast popularnosti Hrvatske, o čemu će govoriti i izbornik Zlatko Dalić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu