Francuska i Njemačka nadahnuće festivala

Autor: Poslovni dnevnik , 06. rujan 2018. u 22:00
Nikola Vrdoljak, Tomo Ricov, Kristina Miljavac, Corinne Brunon-Meunier i Harald Seibel/Igor Šoban/PIXSELL

Na 11. Weekend Media Festivalu stručnjaci iz dvije europske zemlje predstavit će najbolje marketinške i medijske prakse.

Od 20. do 23. rujna u Rovinju će se održati 11. Weekend Media Festival na kojem će se raspravljati o stanju i novim smjerovima industrije.

Kako su najavili organizatori na konferenciji za novinare održanoj u srijedu, na festivalu se očekuje oko pet tisuća sudionika. Najveći skup domaće i regionalne komunikacijske i medijske industrije ove se godine održava u organizaciji agencija Pepermint i 404, u prostorima bivše tvornice duhana u Rovinju. Na Festivalu se očekuje oko 150 predavača i panelista, rekao je direktor Weekenda Tomo Ricov.

Direktor programa Nikola Vrdoljak najavio je da će skup biti u znaku Pariza i Berlina, te da su stoga partneri ovogodišnjeg Festivala Francuska i Njemačka, odnosno njihova veleposlanstva u Hrvatskoj. "Francuska i Njemačka su među vodećim europskim gospodarstvima, ali i u multikulturalnosti, umjetnosti i inovacijama te su nam raznolikosti, dinamičnost i suživot naizgled nespojivih ideja u njihovim glavnim gradovima bili i nadahnuće za 11. Weekend", kazao je Vrdoljak.

Dodao je da će stručnjaci iz tih zemalja i gradova na predavanjima i panelima predstaviti najbolje marketinške medijske i poslovne prakse. "Sretni smo što smo partneri Weekendu i što ćemo moći prikazati nove trendove i inovacije u francuskim medijima, digitalizaciji i komunikacijama, kao i što ćemo pritom surađivati s njemačkim veleposlanstvom, jer su naše dvije zemlje dobro povezane i zalažu se za jedinstvo Europe", kazala je francuska veleposlanica u Hrvatskoj Corinne Brunon-Meunier.

Zamjenik njemačkog veleposlanika Harald Seibel uz važnost te suradnje naglasio i "iznimnu važnost komunikacija u prenošenju političkih poruka, pogotovo prema mlađoj populaciji koja je usvojila digitalni život i od koje se u smislu tehnologije i digitalizacije može puno učiti". Vrdoljak je od programskog sadržaja izdvojio i temu uspjeha hrvatskih nogometaša na SP-u u Rusiji i s time povezan porast popularnosti Hrvatske, o čemu će govoriti i izbornik Zlatko Dalić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close