FOTO: Woman’s Choice Awards 2022.: Hrvatice su ponovno odabrale svoje omiljene brendove

Autor: Promo , 08. srpanj 2022. u 16:25
07.07.2022., Zagreb, U hotelu Esplanada odrzana dodjela nagrada Womans Choice 2022

U velikom izboru sudjelovalo je rekordnih 10.205 žena u dobi od 20 do 55 godina, a sve su one birale svoje najdraže brendove u čak 46 kategorija.

U hotelu Esplanade održano je jubilarno peto izdanje Woman’s Choice Award’s, prestižnog izbora najboljih brendova u Hrvatskoj koje organizira miss7. Posebnost ove dodjele je što su pobjednike u svim kategorijama odabrale upravo žene – korisnice tih brendova. U velikom izboru sudjelovalo je rekordnih 10.205 žena u dobi od 20 do 55 godina, više nego ikad dosad, a sve su one birale svoje najdraže brendove u čak 46 kategorija. Od hrane i pića, preko kozmetike i odjeće, do bankarskih usluga, automobila i mobitela. Najveća vrijednost ove nagrade je što dolazi iz ruku krajnjih korisnica, bez posrednika, od samih žena koje svakodnevno odlučuju koji će proizvod kupiti ili čiju će uslugu koristiti

Marjana Filipović-Grčić, glavna urednica svih miss7 izdanja čestitala je svim dobitnicima nagrada i naglasila koliko je bitno kada upravo žene korisnice same izaberu ono što je najbolje od najboljeg za njih.

“Želim u ime miss7 tima čestitati na ovom priznanju koje je posebno vrijedno jer je čak 10.250 čitateljica miss7, više nego ikad dosad, sudjelovalo u ovogodišnjem istraživanju i upravo ove brendove proglasilo omiljenima. Mi u miss7 znamo koliko je potrebno inovacija, ulaganja, stalnog osluškivanja tržišta, briljantnih ideja i posebno koliko truda i rada je potrebno da bi se osvojilo povjerenje potrošača i zato možete biti ponosni što su žene odabrale upravo vaš brend” , ističe Filipović- Grčić.

Marcela Rukavina, direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata, istaknula je važnost ovog izbora.

“Prije pet godina željeli smo doznati lifestyle navike žena u Hrvatskoj izravno od njih i odlučili proveli istraživanje o tome kako, gdje i na što troše. Onda smo otišli korak dalje i poželjeli znati na što najradije troše. A to su vaši brendovi. Oni su na vrhu shopping liste naših missica, upravo vaši brendovi su oni kojima žene u Hrvatskoj poklanjaju povjerenje iz godine u godinu. A to je veliko postignuće i zato smo danas ovdje da skupa proslavimo to priznanje koje dolazi izravno od naših čitateljica i vaših potrošačica. Čestitam svima!” , kaže Rukavina.

Svake godine tisuće čitateljica kroz ovaj prestižni izbor imaju priliku progovoriti o svojim omiljenim navikama, stavovima i omiljenim brendovima. Otkrivaju svoje preference u gotovo svim životnim segmentima, a ovogodišnji rezultati otkrili su da je većina žena, njih 68,1%, počela više kupovati na akcijama i popustima uslijed ekonomske nesigurnosti. Negativna ekonomska kretanja nisu utjecala na potrošačke navike jednog manjeg dijela žena, njih 13,1%.  

Svake godine tisuće čitateljica kroz ovaj prestižni izbor imaju priliku progovoriti o svojim omiljenim navikama, stavovima i omiljenim brendovima. Otkrivaju svoje preference u gotovo svim životnim segmentima, a ovogodišnji rezultati otkrili su da je većina žena, njih 68,1%, počela više kupovati na akcijama i popustima uslijed ekonomske nesigurnosti. Negativna ekonomska kretanja nisu utjecala na potrošačke navike jednog manjeg dijela žena, njih 13,1%.  

New Report

Close