Novi hotel pod brendom Mövenpick, iza kojeg stoji svjetska hotelska grupacija Accor, svečano je otvoren u srijedu u poslovnoj zagrebačkoj zoni blizu Buzina i zračne luke Zagreb, što je prvi hotel pod tim brendom u Hrvatskoj, u čije je uređenje uloženo 10 milijuna kuna.
Investitor u hotel je domaća tvrtka za razvoj nekretnina i savjetovanje MPPD, čiji je jedan od vlasnika i direktor Andrija Antić za Hinu objasnio da su zgradu u kojoj je hotel (izgrađenu 2019.) dugoročno unajmili i izvršili preinake za hotel. Uz to, s grupacijom su potpisali ugovor o upravljanju hotelom na 15 godina te najavio da će se njihova suradnja nastaviti i na drugim projektima.
“U Splitu također otvaramo Mövenpick hotel s Accorom, na Žnjanu, prvi red do mora, i to će za razliku od poslovnog u Zagrebu biti odmarališni Mövenpick. Gradnju u Splitu počinjemo u listopadu ove godine, a očekujemo da ćemo ga otvoriti u prvom kvartalu 2024.”, kazao je Antić, dodajući da će ta investicija biti oko 30 milijuna eura.
Zagrebački Mövenpick, kao i ostali u Hrvatskoj i regiji, ukupno oko 60 hotela u iduće dvije godine, dio je širenja poslovanja grupacije Accor u jugoistočnoj Europi, naglasila je na svečanosti potpredsjednica operativnih poslova Accora za istočnu Europu Sabina Bartyzele.
Suradnju svih timova i zaposlenih u hotelu ocijenila je najvažnijim za poslovanje u hotelijerstvu, pa tako i samog lanca Accor, čiji se hoteli ističu personaliziranom uslugom, a Accor ih u svijetu ima više od 5.000, od čega samo u Europi više od 3.000. Istaknulaje i važnost suradnje i povjerenja između njih i tvrtke MPPD, kao i veliki potencijal Zagreba i Hrvatske za razvoj hotela.
Hotel 50 posto pun
Zagrebački Mövenpick otvoren je za goste 1. lipnja, i već u prvim danima ima popunjenost oko 50 posto, što očekuju i dalje uslijed dobrih najava.
Hotel se nalazi u Oreškovićevoj ulici, uz zgradu u kojoj je sjedište Večernjeg lista i drugih tvrtki, ima četiri zvjezdice i 104 pametne sobe i apartmana, a svaka soba nosi ime po nekom gradu Europe i svijeta, dok je za uređenje hotela inspiracija bila život i rad znanstvenika i inovatora Nikole Tesle.
Hotel ima, kako su rekli, i najekskluzivniju privatnu sobu u Zagrebu s izravnim pristupom iz garaže. Pruža potpunu diskreciju gostima, kojih u toj sobi može biti do 25, a od sadržaja u hotelu je restoran s vrhunskom kuhinjom, bar, teretana, mnoge punionice za električnih vozila i drugo. Pohvalili su se i da je sve u hotelu postavljeno u skladu s održivim i ekološkim načelima poslovanje te da su po tome Accor i Movenpick i prepoznati u svijetu.
U hotelu je 50 zaposlenih, svi iz Hrvatske, a direktor hotela Mincho Pachikov vjeruje da će tako i ostati.
Brend Mövenpick, kao koncept hotela i gastronomije, osnovan je u Švicarskoj 1948., a pod tim je brendom sada u u svijetu oko 140 hotela i restorana.
Na svečanosti su bile i državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta Sandra Herman te direktorica Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) Martina Bienenfeld, koje su otvaranje tog hotela ocijenile iskorakom u kvaliteti hotelske ponude te važnim za ponudu i Zagreba i Hrvatske.
Kompanija Accor osnovana je 1967., ima sjedište u Francuskoj, a dionice su joj uvrštene na parišku burzu Euronext i na OTC tržištu u SAD-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu