Mirela Holy, predsjednica ORaH-a i Dejan Levačić, dizajner mirisa, danas su u Zagrebu predstavili tri ORaH-ova mirisa: ženski – ORaH Feminine; muški – ORaH Masculine i ORaH Unisex miris. ORaH je prva politička stranka u Hrvatskoj, a vjerojatno i u Europi, koja plasira parfeme kao promidžbeni materijal. Cilj ove akcije je promocija drugačijih načina financiranja političkih stranaka.
Naime, prema Zakonu o financiranju političkih stranaka stranke se smiju financirati iz prihoda od imovine u posjedu stranaka; državnog proračuna i proračuna jedinica lokalne i regionalne samouprave; članarina; donacija; izdavaštva; prodaje promidžbenog materijala te organiziranja stranačkih događanja.
ORaH se kao 'drugačija' stranka, odnosno stranka koja politiku smatra poslom u javnom interesu zalaže za modele financiranja u kojima se stranke sve više oslanjaju na vlastite izvore prihoda, između ostalih na prodaju atraktivnog promidžbenog materijala kojima se pomaže i lokalna ekonomija, odnosno na one modele u kojima se stranke sve manje oslanjaju na javna sredstva. Promidžbeni materijali koje stranke prodaju često nisu moderni i atraktivni pa ih članstvo stranaka nerado kupuje, ili ih kupuje zbog stranačke discipline.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Oče li možda neka zadruga to proizvodit ?
sada svaki dan može na sebe sasipati jednu bočicu
Odlican potez. To je ono sto Hrvatskoj treba. Valjda ce joj ta kolekcija parfema trajat duze od stranke. Mozemo li pokusat sastavit i nekakav prigodan moto kao marketing za te parfeme. Nesto kao "Holy opalim te golim".
to je odličan potez imajući u vidu užasne higijenske navike nekih naših sugrađana. ljudi – tuširajte se svakog jutra, nakon tuširanja stavite dezić, i tako svakog dana, ne samo subotom ili nedjeljom.
Odlican potez. To je ono sto Hrvatskoj treba. Valjda ce joj ta kolekcija parfema trajat duze od stranke. Mozemo li pokusat sastavit i nekakav prigodan moto kao marketing za te parfeme. Nesto kao “Holy opalim te golim”.
Uključite se u raspravu