Kolekcija je bazirana na digitalno tiskanim uzorcima, a sastoji se od tekstila za dom i otkačenog posuđa upadljivih i živahnih motiva.
„Kolekcijom GILTIG, IKEA je zakoračila na posve nov teritorij. Riječ je o prvoj u nizu IKEA kolekcija nastalih u suradnji s modnim dizajnerima koje nam omogućuju istraživanje novih načina razmišljanja. Modni dizajneri stalno iznova promišljaju sebe i svoj rad, a navikli su biti predvodnicima u razvoju boja i oblika. Zato od njih možemo mnogo naučiti o bojama, printevima, uzorcima i oblicima“, pojasnio je suradnju Henrik Most, kreativni voditelj u kompaniji IKEA of Sweden koja se bavi razvojem i dizajnom IKEA asortimana.
Prilikom stvaranja kolekcije GILTIG, Katie Eary i tvrtka IKEA vodili su se mišlju kako samo jedna stvar može promijeniti čitavu prostoriju, ako je dovoljno upečatljiva.
„Lijepi dom ne znači imati puno stvari koje upadaju u oči, već imati one koje odražavaju vašu osobnost. Ulaskom u nečiji dom, zapravo kročite u vlasnikov um“, objašnjava Katie svoju motivaciju za suradnju s IKEA dizajnerima.
Kao dizajnerica muške odjeće, Katie uvijek pomiče granice i istražuje nove načine korištenja jedinstvenih uzoraka i kombinacija boja koje joj omogućuje digitalni tisak. Stoga je i GILTIG kolekcija bazirana na digitalnom tisku, a inspirirana je ludom noćnom zabavom koja će tijekom proljetnih dana unijeti djelić živosti u svačiji dom. Kolekciju možete pogledati u robnoj kući IKEA Zagreb, a sastoji se od tanjura, šalica, zdjela, svjetiljki, presvlaka za jastuke, kuhinjskih krpa, pregača, pamučnih torbi (i još mnogo toga) s dominantnim motivom ribe i žarkih boja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu