Festivalom čokolade i kave otvorena sezona nišnih sajmova

Autor: Marija Crnjak , 07. veljača 2014. u 13:05
Sajam turizma Place2go održava se u Boćarskom domu

Ovog se vikenda otvara 10. pčelarski sajam na kojem se očekuje sklapanje konkretnih poslova, jer u EU vlada interes za naš med.

Globalizacija poslovanja i komunikacije gotovo pa je iskorijenila opće sajamske priredbe, pogotovo na malim tržištima poput hrvatskog, ustupivši mjesto specijaliziranim no ne nužno i manjim sajmovima.

Istodobno, bilo zbog zastarjelog koncepta ili krize u nekim industrijama, neki se sajmovi ove godine odgađaju za neka bolja ili kreativnija vremena. Sezona nišnih sajmova zahuktava se u veljači s gotovo dvadeset sajmova, uključujući i one tradicionalne na Zagrebačkom velesajmu, kao što su Sajam nautike i sajam hrane i pića Inga. U četvrtak je otvoren Zagreb Coffee & Chocofest koji traje sve do kraja vikenda u zgradi Hrvatskog društva likovnih umjetnika na Trgu žrtava fašizma. Festival je nastao spajanjem dosadašnja dva projekta, festivala čokolade Zagreb Chocofest i festivala kave CoffeeArt, a u novoj koncepciji očekuju se radionice, show cooking, predavanja, nastupi umjetnika koji slikaju  kavom i čokoladom.

 

3.prošireno

izdanje sajma Place2go kao novost uvodi sajamsku televiziju

Praznovjerne očekuje i gatara iz kave.Na Bjelovarskom sajmu u Gudovcu ovog vikenda kreće 10. međunarodni pčelarski sajam u organizaciji Hrvatskog pčelarskog saveza i Pčelarskog saveza Bjelovarsko bilogorske županije. Na sajmu se očekuje nastup preko 100 izlagača te više od osam tisuća posjetitelja iz Hrvatske i okolnih država. Jedna od tema skupa bit će pčelarstvo s ulaskom Hrvatske u Europsku uniju, doznajemo od Tihomira Čauša iz marketinga Bjelovarskog sajma."Pokazalo se da je hrvatski med tražen u EU i očekujemo da se na sajmu sklopi niz konkretnih poslova, za sad već imamo potvrdu sklapanja ugovora za plasman meda na njemačko tržište", pojašnjava Čauš.Savez za energetiku Hrvatske i Energo Media Servis (EMS), tvrtka posvećena zelenim tehnologijama sredinom ožujka pripremaju novi sajam, prvo izdanje sajma održive arhitekture, gradnje i uređenja Greenvest: Build u zagrebačkom trgovačkom centru Arena.

Kako pojašnjava Marin Pasarić iz EMS-a, organizatore je na pokretanje novog sajma naveo lanjski uspjeh sajma Greenvest: Home Edition."Cilj sajma je građanima te malim i srednjim poduzetnicima približiti tehnologije, usluge i proizvode vezane uz održivu arhitekturu, gradnju i uređenje kako bi se prilikom buduće izgradnje ili renoviranja (energetske obnove) objekata lakše odlučili na primjenu načela održive gradnje," kaže Pasarić. Međunarodni sajam turizma Place2go u Boćarskom domu, koji se održava  ove godine ima svoje treće, prošireno izdanje.

"U glavnoj dvorani Boćarskog doma predstavit će se izlagači iz više od 15 zemalja, uključujući i egzotične destinacije, u dvorani Balon posjetitelji će moći uživati u gastronomskim delicijama desetak svjetskih kuhinja. Uveli smo i Place2go market s proizvodima iz cijeloga svijeta, a ove godine kreće i Place2go TV, sajamska televizija koja će se moći uživo pratiti preko web stranice sajma i Youtube kanala", najavljuje organizatorica Damjana Domanovac. Iako konceptualno različit, sajam Place2go bila je svojevrsna konkurencija turističkom sajmu Crotour, čije je ovogodišnje izdanje zbog nedovoljnog interesa izlagača pak otkazano, i to svega par mjeseci prije termina u veljači. U Zagrebačkom velesajmu uz obavijest o otkazivanju napominje se kako će se turistički  sajam iduće godine vratiti na kalendar priredbi Zagrebačkog velesajma uz potpuno novu koncepciju prilagođenu potrebama tržišta. 

Komentirajte prvi

New Report

Close