Festival oglašavanja zanimljiv ‘novoj Europi’

Autor: Poslovni dnevnik , 06. listopad 2013. u 22:00
S prošlogodišnjeg Golden Druma

Prijavljeno je gotovo 1395 radova od 333 agencije, a najviše je prijava iz Turske.

Portorož Na natjecateljski dio ovogodišnjeg europskog oglašivačkog festivala Golden Drum, koji će se održati od 9. do 11. listopada u Sloveniji, prijavljeno je 1395 radova, što je tri posto manje nego prošle godine, a sve je više prijava iz  država "nove Europe".

Zanimljivo je da su gotovo trećinu radova prijavile nezavisne agencije koje se natječu za nagradu Tartini. Najveći porast prijava u single channel sekciji zabilježen je u skupini mobilnih radova te digitalnih radova, što odražava trend rasta digitalnog komuniciranja i kreativne upotrebe digitalnih kanala.

Najveći pad prijava je u skupini dizajn robnih marki i korporativnog identiteta te radijskih oglasa. U multichannel sekciji su direktne kampanje i eventi zabilježile porast broja prijava. Kako objašnjavaju u Slovenskoj oglašivačkoj komori, koja je organizator Golden Druma, direktne kampanje i eventi postaju, u vrijeme smanjivanja snage masovnih medija, sve upotrebljiviji i korisniji medij komuniciranja s potrošačima.  

Komentirajte prvi

New Report

Close