Jedan od ciljeva festivala Coffeeart koji se do nedjelje održava na glavnom zagrebačkom trgu je educirati konzumente što zapravo piju, kako izgleda vrhunski pripremljena i poslužena kava i na neki ih način natjerati da s više pozornosti zavire u šalicu i vrate ono što smatraju nedostojnim naziva kava.
Na festivalu se uz domaće i strane proizvođače kave, distributere i mnoge druge može pogledati i “accessoire” za kavu poput dizajnerskih šalica iz kojih je pravi gušt popiti crni napitak, vaga koje je za Gorenje dizajnirao Karim Rashid te modernih aparata za kavu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu