Facebook vam otežava komunikaciju s fanovima? Evo što vam je činiti

Autor: Jurica Dujmović , 10. siječanj 2014. u 15:30
Thinkstock

U želji da poveća profit od oglašavanja, Facebook je znatno smanjio vidljivost vaših besplatnih objava.

Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.

U svom članku prošli tjedan govorio sam o važnoj (negativnoj) promjeni u odnosu Facebooka prema poslovnim korisnicima – ukratko, u želji da poveća profit od oglašavanja, Facebook je znatno smanjio vidljivost vaših besplatnih objava. Ovaj tjedan dat ću vam zato nekoliko kratkih i praktičnih savjeta o tome kako se nositi s ovim gubitkom vidljivosti. Savjeti koje ćete u ovom članku pročitati omogućit će vam da vaši postovi ponovno budu vidljivi ne samo većini, nego potencijalno svim vašim dosadašnjim fanovima.

Povećajte broj objava

Prethodno, ovo nije bilo nešto što bih savjetovao. Veliki broj objava u kratkom roku može biti iznimno iritantan fanovima, i to može rezultirati njihovim odlaskom, kao i dodatnim smanjenjem vidljivosti vaših postova. Ipak, danas, kada je Facebook organsku, tj. “besplatnu” vidljivost vaših postova gotovo dvostruko smanjio, veći broj postova sam po sebi će povećati vidljivost vaših objava. Ipak, kako bi ovaj korak bio učinkovit, a ne štetan, ne zaboravite:

– paziti na statistiku – pogotovo raste li broj unlikeova otkad ste povećali broj postova

– potruditi se da svi vaši postovi i dalje budu kvalitetni i zanimljivi fanovima

– povremeno konzultirati vaše fanove i pitati sviđaju li im se vaše češće objave.

Pozovite fanove da se “pretplate” na vašu Facebook stranicu

Ako imate veliki broj fanova i alternativne oblike komunikacije s njima (blog, newsletter i slično), najbolje bi bilo da ih preko svih svojih kanala informirate o ovom izuzetno važnom koraku koji trebaju učiniti, ako vas ne žele izgubiti sa svog Facebook newsfeeda.

Evo kako se mogu pretplatiti u dva jednostavna koraka:

1. Zatražite od njih da se upute direktno na vašu Fan stranicu i stave kursor na gumb Sviđa ti se (LIKE).

2. Nakon toga će se pojaviti vertikalni izbornik, na kojem trebaju odabrati Primaj obavijesti (Get Notifications) – i to je to! 

Nakon što ovo učine, o svakom vašem postu bit će obaviješteni putem oblačića s tekstom u gornjem lijevom kutu ekrana. Važna napomena: ako se koristite ovom metodom, nikako nemojte pretjerivati s brojem objava, jer možete postati naporni korisnicima – pogotovo onima koji primaju obavijesti o svakom vašem postu!

 

Proširite svoju djelatnost na druge društvene mreže

Zbog mnogo razloga preporučujem upravo Google+ kao vašu sljedeću odrednicu. Ipak, nemojte zanemariti Twitter niti LinkedIn ili čak Pinterest, pogotovo ako su vaše objave grafičkog karaktera. O Google+ mreži se može izuzetno mnogo toga reći i sve je više razloga da u vašem marketinškom arsenalu upravo ova mreža zauzme sve važnije mjesto.

Promovirajte postove

Povremeno ćete ipak morati izdvojiti koju kunu u oglašavanje. Pri tome dobro razmislite koji cilj želite postići. Ako se radi o povećanju vidljivosti vaše Fan stranice, bilo bi dobro promovirati viralne i zanimljive postove – ako pak želite “standardnu” promociju, orijentirajte se na postove koji se na izravan ili neizravan način bave vašim proizvodima ili uslugama. Također, nije zgorega promovirati post s uputama o pretplati na vaše objave, gdje ste kao target postavili upravo sve vaše postojeće fanove. Ovo je posebno korisno za sve vas koji nemate alternativne metode komunikacije s fanovima (newsletteri, blog, web itd.).

Komentirajte prvi

New Report

Close