Facebook je u utorak objavio da je dosegnuo brojku od čak dva milijuna aktivnih oglašivača što je, kažu u kompaniji, skok od 33 posto u odnosu na srpanj prošle godine.
Veliku većinu oglašivača predstavljaju male i srednje tvrtke, koje je, tvrdi operativna direktorica Sheryl Sandberg, inače dosta teško "namamiti" na oglašavanje putem novih tehnologija. Inače, unatoč uspjehu Facebooka, Google je i dalje "vladar" online oglašavanja, njegov udio u svijetu digitalnih reklama trenutno iznosi 31,1 posto, mada je u opadanju – u 2013. godini je, primjerice, iznosio 33,6 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu