Oglašivačima na internetu uvijek je bilo teško shvatiti moć alata "Like" na Facebooku.
To je stalni problem online medija: kako demonstrirati da su čitatelji stvarno vidjeli oglas iako nisu kliknuli na njega. I tako se tumači glavna Googleova prednost u odnosu na Facebook, jer se preko tražilice lako vidi utjecaj oglašavanja na prodaju. Ili je možda jednostavnije u Googleovu tražilicu napisati ime tvrtke i tako u jednom koraku pronaći web stranicu. Već sama činjenica da je netko došao na stranicu preko tražilice prodavaču je ostvaren rezultat. Sada je na Facebooku da dokaže oglašivačima da ga još uvijek potcjenjuju.
Vjerovatno je zbog te strategije prošli tjedan Facbook od Microsofta kupio kompaniju Atlas. Naime, Atlasova tehnologija omogućit će Facebooku bolji pregled koje oglase korisnici interneta stvarno vide na webu. U partnerstvu s tvrtkom Datalogix Facebook namjerava pratiti offline prodaju zahvaljujući online oglasima. Primjerice, Datalogix će moći odgovoriti na ključno pitanje: da li kupci odu kupiti sok nakon što vide reklamu za njega? Datalogix takve podatke vidi zahvaljujući programima lojalnosti u kojima kupci ostavljaju svoje adrese. To i jest osnovna prednost Facebooka: oni znaju točne demografske podatke svojih korisnika i mogu ih ponuditi oglašivačima, što Googe tek pokušava napraviti preko Google+ sustava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu