Exit i Viber pokrenuli globalni natječaj za dizajn stickera

Autor: Marta Duić , 22. ožujak 2016. u 22:00
Foto: Thinkstock

Prilika za kreativce i ljubitelje glazbe.

Festival Exit i Viber, aplikacija za razmjenu poruka s više od 711 milijuna korisnika širom svijeta, otvorili su zajednički međunarodni natječaja za dizajn stickera "Moja Exit Avantura".  Cilj projekta je inspirirati kreativne umove iz cijelog svijeta da izraze viđenje Exit "avanture" i njezinih vrijednosti, kao i festivalskog načina života i to u formi Viber stickera koji će se koristiti u chatovima 365 dana godišnje.

Natjecanje će nadgledati organizacija Talenthouse, koja umjetnicima iz cijelog svijeta pruža direktan pristup kreativnom sadržaju vodećih robnih marki, agencija i pop ikona. Jedan sretni umjetnik, odabran od strane službenog žirija, dobit će nagradu u iznosu od 3000 dolara, dok će pobjednički dizajn biti pretvoren u sticker paket na Viberu.  

Žiri će izabrati i četiri istaknuta umjetnika koji će osvojiti po 500 dolara, a svi pobjednici dobivaju i ulaznice  za Exit Avanturu, a pobjednik natječaja će biti pozvan da posjeti i doživi Exit Avanturu zajedno s ostalim članovima svog kreativnog tima, uz VIP pristup backstageu. Exit je u usporedbi s ostalim velikim festivalima jedinstven u pogledu povijesti, raznolikosti glazbe i društvenog aktivizma, kažu organizatori. "Potičem vas da pretočite magiju Exit Avanture, kako Exita, tako i Sea Dance festivala, u šarene i zanimljive Viber stickere˝, naglasio je Dušan Kovačević, osnivač festivala. 

Komentirajte prvi

New Report

Close